Změna výše zálohových plateb

Aby vás nezaskočily vysoké nedoplatky za plyn nebo elektřinu, nebo jste naopak neměli vysoké přeplatky, v rámci řádného ročního vyúčtování spotřeby přizpůsobujeme výši zálohové platby vaší aktuální spotřebě a kolísajícím cenám.

Nový rozpis záloh na budoucí období je vždy součástí řádného vyúčtování, bez ohledu na to, zda již využíváte moderní elektronickou formu, nebo stále ještě spoléháte na papírovou fakturu.

Přeplatky automaticky vracíme k datu splatnosti vyúčtování. Na rozdíl od jiných dodavatelů nezapočítáváme přeplatky do dalšího období. Proto své peníze dostanete ihned zpět. Pouze v případech, kdy řádné vyúčtování skončí malým nedoplatkem či přeplatkem do částky 200 Kč, zahrnujeme tento nedoplatek/přeplatek do následujícího vyúčtování. Šetříme tak váš čas i náklady na bankovní a poštovní poplatky.

Zálohy si můžete změnit kdykoliv a bez poplatků

Pokud očekáváte významnou změnu ve vaší spotřebě, můžete provést změnu výše záloh:

  • online prostřednictvím naší aplikace innogy24
  • telefonicky na naší NONSTOP zákaznické lince innogy zdarma 800 11 33 55
  • e-mailem (nejlépe zasláním vyplněného formuláře záznam o podání požadavku) na adresu info@innogy.cz
  • písemně (nejlépe zasláním výše uvedeného formuláře) na adresu innogy Zákaznické služby, s.r.o., Plynární 2748/6, 702 72 Ostrava - Moravská Ostrava
  • osobně na našich kontaktních místech

V případě písemné žádosti uveďte:

  • jméno, příjmení, adresu místa spotřeby, telefon, e-mail, vaše zákaznické číslo a číslo místa spotřeby (nebo jeho adresu)
  • vypište původní a nově požadovanou výši zálohy (Kč)
  • důvod změny - při snižování výše zálohy prosím uveďte důvod snížení