Pohledávky a upomínky

  • Zapomněli jste zaplatit a přišla vám připomínka e-mailem nebo jako SMS? To se občas stane. Proveďte, prosím, úhradu co nejdříve. Pro platbu použijte variabilní symbol uvedený v upomínce. Vaši platbu rychleji přiřadíme k pohledávce a vše bude opět v pořádku. V tomto případě není nutné, abyste nás kontaktovali. Přiřazení platby proběhne automaticky podle jedinečného variabilního symbolu upomínky.
  • Rychlost úhrady je velmi důležitá. Upomínání probíhá automaticky. V případě delšího prodlení s úhradou byste mohli dostat další upomínku, tentokrát však již s vyúčtovanou smluvní pokutou.
  • Zálohy odpovídají předpokládané roční spotřebě, proto je důležité je pravidelně platit. To je ta nejlepší prevence před případnými vyššími nedoplatky při pravidelném ročním vyúčtování. I přesto se může stát, že ve svém vyúčtování najdete vyšší nedoplatek, než jste očekávali. To může být způsobeno neočekávaně tvrdou zimou, zvýšením spotřeby (více spotřebičů na plyn než dříve), příliš optimistickým nastavením záloh, novým zahájením odběru apod. Pokud nedoplatek na faktuře je nad Vaše momentální schopnosti úhrady, na nic nečekejte a před uplynutím splatnosti faktury nám zavolejte. Společně najdeme nejvhodnější a nejlevnější řešení!

Ověřte si aktuální stav

Chcete vědět, zda máte zaplaceny všechny zálohy a faktury? Obdrželi jste upomínku a potřebujete si ověřit její oprávněnost nebo další možnosti řešení pohledávek?

Pro kontrolu svého zákaznického účtu využijte aplikaci innogy24.

Navštivte některé z našich kontakních míst.

Kontaktujte NONSTOP zákaznickou linku innogy zdarma 800 11 33 55, rádi vám poradíme.