Přepis smlouvy

Chcete převést smlouvu a odběr plynu nebo elektřiny na jinou osobu, například z důvodu stěhování, prodeje nemovitosti nebo úmrtí?

Přepis lze nejrychleji provést online na adrese prepisenergii.cz nebo osobně na kterémkoliv z našich zákaznických center.

Jaké doklady budete potřebovat

  • doklad totožnosti – občanský průkaz nebo pas
  • výpis z obchodního rejstříku, živnostenský list nebo zřizovací listinu
  • pokud nejste oprávněnou osobou k jednání za vaši firmu, budete potřebovat i plnou moc
  • doklad, který prokazuje váš vztah k nemovitosti (např. nájemní nebo kupní smlouvu)
  • v případě úmrtí původního zákazníka pak úmrtní list
    nebo doklad o dědickém řízení (máte-li doklady k dispozici)

Na jaké další informace se budeme ptát

  • číslo bankovního účtu
  • aktuální stav měřidla nejlépe odsouhlasený oběma zákazníky
  • předpokládaná roční spotřeba v kWh nebo m3
  • způsob využití odběrného místa
  • případné změny spotřebičů a jejich příkon
  • EIC nebo EAN (k nalezení na faktuře nebo smlouvě původního zákazníka)
  • v případě elektřiny údaje o distribuční sazbě, počtu fází a hodnotě hlavního jističe

Dodává energie na odběrném místě jiný dodavatel?


Přepis lze provést i se změnou dodavatele – nezáleží tedy, od koho původní zákazník doposud energie odebíral, v rámci převodu na novou smlouvu si můžete svého dodavatele vybrat.

Co nastane po provedení přepisu?

Původnímu zákazníkovi je vyúčtován odběr energií a na adresu, kterou u něj evidujeme, je mu odeslána konečná faktura. V případě, že je zapotřebí zasílací adresu změnit, stačí nám tuto skutečnost sdělit.

Novému zákazníkovi je po zahájení dodávky od innogy odeslán úvodní dopis, ve kterém nalezne i svůj nový rozpis záloh.