nonstop zákaznická linka innogy zdarma 800 11 33 55

obsloužíme vás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu

Pro úsporu vašeho času doporučujeme volat v pracovních dnech v době od 11:30 do 16:30:

 

doporučení, kdy volat na nonstop zákaznickou linku innogy zdarma

 

Co lze na nonstop zákaznické lince innogy zdarma 800 11 33 55 lince vyřešit nebo získat?

  • informace o fakturaci a platbách (vysvětlení faktury, přepočet na kWh, vysvětlení cen, …)
  • změny ve smlouvách (úprava výše a četnosti záloh, změny platebního styku, …)
  • reklamace
  • vysvětlení postupu při připojení nového odběrného místa, převodech odběrných míst (přepis)
  • informace k odběru elektrické energie
  • postup ke změně dodavatele
  • poradenství v oblasti využití zemního plynu a elektřiny
  • informace o dalších kontaktních místech a našich partnerech
  • informace o odečtech a nahlášení odečtu
  • odkup plynovodní přípojky
  • informace o probíhajících kampaních
  • innogy Kartu,  díky které je možné uplatnit slevu na vstupenky do kina a skipasy
  • zrušit zasílání nabídek a jiných marketingových sdělení

Požadujete-li konkrétní informace týkající se vašeho odběrného místa, připravte si, prosím, vaše zákaznické číslo (uvedeno v levém horní části faktury). Bez tohoto údaje vám budeme moci poskytnout pouze obecné informace.

kontakt pro volání ze zahraničí: +420 533 330 090