16. května 2017
innogy vytvoří na Zlínsku další pracovní příležitosti
  • Koncept nového call centra ve Zlíně se osvědčil
  • innogy ve Zlíně dále rozšíří pracovní příležitosti
  • Do rozvoje služeb pro zákazníky investuje innogy miliony korun ročně

innogy jakožto lídr na trhu se zemním plynem a úspěšný hráč na trhu s elektřinou investuje desítky milionů korun do zlepšování péče o zákazníky.

innogy loni otevřela ve Zlíně nové call centrum s patnácti pracovními pozicemi, které posílilo zákaznický servis společnosti při prodeji energie a nových produktů. Koncept call centra se osvědčil a innogy tak na Zlínsku vytvoří další pracovní příležitosti v zákaznickém servisu.

„S výsledky zlínského call centra jsme spokojení, proto do budoucna na Zlínsku plánujeme vytvořit až 30 nových pracovních příležitostí. Současně chceme na call centru zachovat přednosti menších pracovních kolektivů a příjemného pracovního prostředí. Rodinná atmosféra na pracovišti se pozitivně projevuje i v hovorech se zákazníky,“ řekla Jitka Adámková, jednatelka společnosti innogy Zákaznické služby.

Zlínské call centrum sídlí v rekonstruovaném podkroví nad zákaznickým centrem innogy ve Vodní ulici. Právě možnost využití vlastních volných prostor a nízká konkurence na trhu práce v podobě jiných velkých call center se staly hlavními důvody pro vybudování call centra ve Zlíně a nyní i pro jeho rozšíření.

Aktuálně nabízíme 9 nových pracovních pozic, více na internetových stránkách www.innogy.jobs.cz

V České republice provozuje innogy celkem 41 zákaznických center a tři call centra – v Opavě, v Ostravě a ve Zlíně.


nahoru