Přepis osobně - nový zákazník - ne innogy - s plnou mocí

Pokud pro vyřizování svých záležitostí preferujete osobní jednání, navštivte kterékoliv z našich Zákaznických center. Naši specialisté vám rádi a ochotně vše zařídí.

Nezapomeňte si s sebou přinést

  • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti
  • může vám pomoci faktura od původního zákazníka v místě, které přihlašujete
  • dokument prokazující vlastnické právo k nemovitosti (kupní nebo nájemní smlouva)
  • číslo bankovního účtu nebo spojovací číslo SIPO
  • vzájemně odsouhlasený aktuální stav plynoměru/elektroměru
  • Plná moc pro zastupování udělená původním zákazníkem

 

Termín návštěvy si můžete po zvolení požadovaného Zákaznického centra online zarezervovat.

Tip: Chcete ušetřit čas a vyřídit vše rovnou z domova? Využijte jednoduchou online aplikaci prepisenergii.cz, se kterou vše zvládnete během několika minut.