Přepis osobně - nový zákazník - ne innogy

Pokud pro vyřizování svých záležitostí preferujete osobní jednání, navštivte kterékoliv z našich Zákaznických center. Naši specialisté vám rádi a ochotně vše zařídí.

Nezapomeňte si s sebou přinést

  • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti
  • dokument prokazující vlastnické právo k nemovitosti (kupní nebo nájemní smlouva)
  • číslo bankovního účtu nebo spojovací číslo SIPO
  • vzájemně odsouhlasený aktuální stav plynoměru/elektroměru
  • může vám pomoci faktura od původního zákazníka v místě, které přihlašujete

Postup

I přesto, že je možné se na našem Zákaznickém centru domluvit, že přijdete jako nový zákazník v jiný den než původní zákazník, je vždy lepší přijít společně, nebo mít od druhé strany udělenu Plnou moc pro zastupování.

Termín návštěvy si můžete po zvolení požadovaného Zákaznického centra online zarezervovat.

Tip: Chcete ušetřit čas a vyřídit vše rovnou z domova? Využijte jednoduchou online aplikaci prepisenergii.cz, se kterou vše zvládnete během několika minut.