Přepis osobně - původní i nový zákazník - ne innogy

Pokud pro vyřizování svých záležitostí preferujete osobní jednání, navštivte kterékoliv z našich Zákaznických center. Naši specialisté vám rádi a ochotně vše zařídí.

Nezapomeňte si s sebou přinést

  • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti
  • vzájemně odsouhlasený aktuální stav plynoměru/elektroměru
  • může pomoci poslední faktura, ve které najdete potřebné údaje

  • Plná moc pro zastupování udělená novým zákazníkem
  • dokument prokazující vlastnické právo k nemovitosti (kupní nebo nájemní smlouva) - pro nového zákazníka
  • číslo bankovního účtu nebo spojovací číslo SIPO - nového zákazníka

 

Termín návštěvy si můžete po zvolení požadovaného Zákaznického centra online zarezervovat.

Pokud ukončujete smlouvu z důvodu stěhování, nezapomeňte si ihned zajistit také smlouvu na odběr energií od innogy pro svou novou adresu. Nezáleží na tom, kdo byl dodavatelem energií na vaší nové adrese původně, v našem Zákaznickém centru můžete vyřídit vše najednou.

Tip: Chcete ušetřit čas a vyřídit vše rovnou z domova? Využijte jednoduchou online aplikaci prepisenergii.cz, se kterou vše zvládnete během několika minut.