Kontaktní centra

Kontaktní centra

Práce v kontaktním centru

Práce v zákaznickém servisu je sice náročná, ale pestrá a zajímavá. Její výhodou je, že se se jí můžete rychle naučit. Jak výstižně říká náš ředitel Jan Smutný: „Prodejním dovednostem se můžete naučit stejně jako řízení auta. Pokud má člověk chuť na sobě pracovat, práce ho baví a je rád v příjemném kolektivu, místo si u nás určitě najde“.

Proto nehledáme žádné supermany a „superprodejce“, ale normální šikovné lidi, kteří chtějí za dobře odvedenou práci dostat dobře zaplaceno, ocení flexibilnější pracovní režim, příjemné moderní prostory a zázemí silného, stabilního zaměstnavatele A protože se u nás v innogy děje stále něco nového, hledáme také lidi, kteří vítají změny a chtějí se rozvíjet, aby zůstali v innogy stále IN. 

Nejlépe vám práci v kontaktním centru přiblíží názory našich kolegů, které si můžete prohlédnout v přiloženém videu. 

5 důvodů proč se k nám přidat

Pracovat v našem týmu pro vás znamená jistotu výdělku, přátelský kolektiv, inspirativní prostředí, bezplatné zaškolení a zajímavou dobře ohodnocenou práci. Výši mzdy můžete ovlivnit svým výkonem formou v podstatě neomezených provizí za uzavřené smlouvy. A navíc se můžete spolehnout, že peníze budete mít vždy 11. dne v měsíci na vašem účtu.

5 důvodů proč se přidat do kontaktního centra innogy 5 důvodů proč do innogy kontaktního centra

Benefity

U nás v innogy vám dáme vždy něco navíc. Každý rok vám na osobním účtu v Benefitním portálu naskočí pěkná suma až 27 000 korun, kterou můžete čerpat po libosti na sport, relaxaci, kulturu, vzdělání, dárky pro vaše nejbližší či péči o vaše zdraví. Máme víc než 12 000 smluvních partnerů, u nichž můžete čerpat jedinečné výhody a slevy na produkty a služby. 

Víme, že práce v zákaznických službách je náročná, a tak děláme maximum pro to, abychom vám zpříjemnili volný čas či chvíle strávené s rodinou.

Samozřejmostí jsou u nás stravenky v hodnotě 100 korun na každý pracovní den, na které vám přispějeme částkou 71 korun. Jako zaměstnanci innogy také můžete využívat zvýhodněných cen plynu a elektřiny, což určitě není k zahození. A tím nabídka výhod a benefitů zdaleka nekončí.

Benefity v innogy kontaktní centrum innogy kontaktní centrum ostrava

Kratší práce, více volna

Jako naši zaměstnanci určitě také oceníte zkrácenou denní pracovní dobu 7,5 hodiny. Načerpat nových sil naopak můžete v rámci prodloužené dovolené v délce 5 týdnů a navíc vám poskytneme až  pět dnů osobního volna s náhradou mzdy. 

Kariérní růst a pracovní prostředí

Start v kontaktním centru berte jako odrazový můstek, který vás může posunout dál a výš. Hned na začátku vás zdarma naučíme všechno, co potřebujete k práci. Dále vám nabídneme bezpočet možností dalšího růstu v podobě školení, koučování a pravidelné zpětné vazby, které vám v innogy otevřou další perspektivu uplatnění a kariérního růstu.

Díky rotacím si můžete vyzkoušet práci kolegů z jiných útvarů a poznat tak innogy z jiného úhlu pohledu. Část našich kolegů přešla na základě této zkušenosti z pozice „za telefonem“ například do útvarů metodiky a administrativy, řada dalších se zase ráda vrací, protože si znova uvědomí, jak moc je práce na telefonu baví. Záleží jen na vás, v čem se najdete, a co vás bude bavit.

Velmi si zakládáme na vytváření moderního a příjemného pracovní prostředí, kde se budete cítit dobře i proto, že si můžete své pracoviště vyzdobit podle svého vkusu. 

Jsme dobrá parta

A protože jsme dobrý tým, trávíme spolu spoustu času i mimo práci. Během roku pořádáme řadu společenských, sportovních a kulturních akcí. Kromě zimních či letních sportovních her se můžete například podívat i na Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary. Chodíme společně do kina, opékáme buřty (dokonce jsme stanovili rekord v počtu lidí opékajících buřty na jednom místě), pořádáme grilování nebo chodíme společně běhat. 

innogy kontaktní centrum ve Zlíně innogy Ostrava

Shrňme si pozivita

V innogy vás čeká stabilita, jistota dobrého výdělku, výplata vždy 11. dne v měsíci, štědrá nabídka benefitů a výhod, odrazový můstek pro další kariérní uplatnění a také kolektiv, který drží pospolu. A navíc moderní inovativní produkty, které lidem zpříjemní život.

Mrkněte na volná místa v kontaktních centrech v Ostravě, Karviné, Opavě a ve Zlíně.

Veškeré volné pozice v kontaktních centrech v Ostravě, Opavě, Karviné a Zlíně.

Závěrem: proč vás práce v kontaktním centru bude bavit?

  • Protože práce se zákazníky je tak pestrá, že vám pracovní doba rychle uteče.
  • Protože máte jistotu dobrého výdělku, který můžete ovlivnit svým výkonem.
  • Protože máme bezvadný tým, kde si vzájemně pomáháme a vycházíme vstříc.
  • Protože sídlíme v příjemných moderních prostorách.
  • Protože vás hned od začátku naučíme všechno, co budete potřebovat.
  • Protože získáte samostatnost, odpovědnost a vyšší sebevědomí.
  • Protože se stanete odborníkem na energetiku i dobrým obchodníkem.
  • Protože si našich lidí vážíme a dáváme jim možnost dále se rozvíjet a růst.
  • Protože můžete využívat naprosto bezkonkurenčních výhod a benefitů.


nahoru