Zákaznická centra

Zákaznická centra

Práce v zákaznickém centru

Práce v zákaznických centrech obnáší každodenní osobní kontakt se zákazníky napříč celou Českou republikou. Na pobočku přicházejí zákazníci, kteří si u nás chtějí nově zařídit plyn či elektřinu, potřebují poradit s fakturací, volbou tarifu a podobně. Prostě chtějí vyřešit svůj požadavek osobně a co nejdříve.

Specialisté zákaznických center proto musí mít velkou míru empatie, dobré vyjadřovací schopnosti a přehled o našich produktech. Pak mohou zákazníkovi pomoci vyřešit jeho problém tak, aby si z jednání odnášel kromě splněného požadavku i příjemný zážitek. 

Nejvíce vám o tom řeknou naši kolegové ze zákaznických center v tomto videu:

5 důvodů proč se k nám přidat

Pracovat v našem týmu pro vás znamená jistotu výdělku, přátelský kolektiv, inspirativní prostředí, bezplatné zaškolení a zajímavou dobře ohodnocenou práci. Výši mzdy můžete ovlivnit svým výkonem formou v podstatě neomezených provizí za uzavřené smlouvy. A navíc se můžete spolehnout, že peníze budete mít vždy 11. dne v měsíci na vašem účtu.

Zákaznické centrum innogy Zákaznické centrum innogy

Benefity

U nás v innogy vám dáme vždy něco navíc. Každý rok vám na osobním účtu v Benefitním portálu naskočí pěkná suma až 27 000 korun, kterou můžete čerpat po libosti na sport, relaxaci, kulturu, vzdělání, dárky pro vaše nejbližší či péči o vaše zdraví. Máme víc než 12 000 smluvních partnerů, u nichž můžete čerpat jedinečné výhody a slevy na produkty a služby. 

Víme, že práce v zákaznických službách je náročná, a tak děláme maximum pro to, abychom vám zpříjemnili volný čas či chvíle strávené s rodinou.

Samozřejmostí jsou u nás stravenky v hodnotě 100 korun na každý pracovní den, na které vám přispějeme částkou 71 korun. Jako zaměstnanci innogy také můžete využívat zvýhodněných cen plynu a elektřiny, což určitě není k zahození. A tím nabídka výhod a benefitů zdaleka nekončí.

Kratší práce, více volna

Jako naši zaměstnanci určitě také oceníte zkrácenou denní pracovní dobu 7,5 hodiny. Načerpat nových sil naopak můžete v rámci prodloužené dovolené v délce 5 týdnů a navíc vám poskytneme až  pět dnů osobního volna s náhradou mzdy. 

ZC innogy Zákaznické centrum innogy

Kariérní růst, pracovní prostředí a volný čas

V zákaznickém centru začínáte na pozici specialisty. Postupně se můžete vypracovat na senior specialistu, který má na starosti zaučování nováčků a správu znalostní báze nebo zástupce vedoucího, který je pravou rukou vedoucího týmu. Nově jsme zřídili pozici „létajících specialistů“, kteří dostanou auto, mobil a notebook a pomáhají kolegům na pobočkách v celém regionu.

Další kariérní metou je pozice vedoucího zákaznického centra, případně regionálního manažera. Zajímavé možnosti pro váš růst a kariéru poskytuje také náš interní trh práce, kde najdete pestrou nabídku pracovních pozic nejrůznějšího profesního zaměření ze všech společností innogy v České republice. 

Díky rotacím si můžete vyzkoušet práci u jiných útvarů a poznat tak innogy z jiného úhlu pohledu. Část našich kolegů přešla na základě této zkušenosti například do útvarů metodiky a administrativy. A řada dalších se zase ráda vrací, protože si uvědomí, jak moc je práce na napřímo s našimi zákazníky baví. Záleží jen na vás, v čem se najdete, a co vás bude bavit.

Jsme dobrá parta

A protože jsme dobrý tým, trávíme spolu spoustu času i mimo práci. Během roku pořádáme řadu společenských, sportovních a kulturních akcí. Kromě zimních či letních sportovních her se můžete například podívat i na Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary. Chodíme společně do kina, opékáme buřty (dokonce jsme stanovili rekord v počtu lidí opékajících buřty na jednom místě), pořádáme grilování nebo chodíme společně běhat. 

Shrňme si pozitiva

V innogy vás čeká stabilita, jistota dobrého výdělku, výplata vždy 11. dne v měsíci, štědrá nabídka benefitů a výhod, odrazový můstek pro další kariérní uplatnění a také kolektiv, který drží pospolu. A navíc moderní inovativní produkty, které lidem zpříjemní život.

Mrkněte na volná místa v zákaznických centrech napříč ČR.

ZC innogy ZC innogy

Závěrem: proč vás práce v zákaznickém centru bude bavit?

  • Protože práce se zákazníky je tak pestrá, že vám pracovní doba rychle uteče.
  • Protože máte jistotu dobrého výdělku, který můžete ovlivnit svým výkonem.
  • Protože máme bezvadný tým, kde si vzájemně pomáháme a vycházíme vstříc.
  • Protože vás hned od začátku naučíme všechno, co budete potřebovat.
  • Protože získáte samostatnost, odpovědnost a vyšší sebevědomí.
  • Protože se stanete odborníkem na energetiku i dobrým obchodníkem.
  • Protože si našich lidí vážíme a dáváme jim možnost dále se rozvíjet a růst.
  • Protože můžete využívat naprosto bezkonkurenčních výhod a benefitů.


nahoru