8. června 2016
Zlínské call centrum RWE zkvalitní služby zákazníkům
  • RWE otevírá své třetí call centrum v ČR
  • Do rozvoje moderních a inovativních služeb pro zákazníky investuje RWE miliony korun ročně
  • Nové pracoviště rozšiřuje pracovní příležitosti ve Zlíně
  • Zájem uchazečů o nabízené pozice předčil očekávání

Nové call centrum ve Zlíně posílí zákaznický servis RWE při prodeji energie a nových produktů. Jako lídr na trhu se zemním plynem a nejúspěšnější nový hráč na trhu s elektřinou investuje RWE v posledních letech desítky milionů korun do rozvoje a zlepšování péče o zákazníky. Zlínské call centrum je v pořadí již třetí lokalitou, ve které RWE nabízí nové pracovní příležitosti ve svém zákaznickém servisu. Ve Zlíně rozšíří svůj tým o patnáct nových zaměstnanců.

„V našich call centrech se snažíme vytvářet příjemné prostředí, proto upřednostňujeme menší pracovní kolektivy. Rodinná atmosféra na pracovišti se pak pozitivně projevuje i v hovorech se zákazníky,“ řekla Jitka Adámková, jednatelka společnosti RWE Zákaznické služby. „Zájem o vypsané pracovní pozice ve Zlíně předčil naše očekávání. Navíc jde o lokalitu s dobrou dopravní dostupností a potenciálem pro další rozvoj. Do budoucna bychom mohli v tomto regionu vytvořit dalších třicet pracovních míst,“ dodala Adámková.

Zlínské call centrum vzniklo v rekonstruovaném podkroví nad zákaznickým centrem RWE ve Vodní ulici. Právě možnost využití vlastních volných prostor a nízká konkurence na trhu práce v podobě jiných velkých call center, se staly hlavními důvody pro vybudování call centra ve Zlíně.

V České republice provozuje RWE celkem 30 zákaznických center, šest kontaktních center a tři call centra. Po první lokalitě v Ostravě a nedávno otevřeném pracovišti v Opavě nyní uvádí do provozu zlínské call centrum.

Martin Chalupský
tiskový mluvčí skupiny RWE
T 267 974 464, E martin.chalupsky@rwe.cz


nahoru