10. února 2016
RWE vytvoří na severní Moravě až sto nových pracovních příležitostí
  • Počet zaměstnanců RWE v Moravskoslezském kraji stoupne až na celkových 600
  • Zákaznický servis řídí RWE z Ostravy
  • RWE ročně investuje miliony korun do rozvoje moderních a inovativních služeb pro zákazníky

Až sto nových pracovních příležitostí letos nabídne zájemcům v Moravskoslezském kraji energetická skupina RWE. V rámci dalšího zkvalitnění zákaznického servisu hledá především operátory pro call centra v Ostravě a Opavě. Pozitivní vliv RWE na snižování nezaměstnanosti v regionu ocenil při dnešní návštěvě ostravského call centra hejtman Moravskoslezského kraje Miroslav Novák.

Na tiskové konferenci k zaměstnanosti v regionu promluvili hejtman Moravskoslezskéh kraje Miroslav Novák, obchodní ředitel skupiny RWE Tomáš Varcop a Jitka Adámková, provozní ředitelka společnosti RWE Zákaznické služby.

„Vítám vlastní iniciativu firem, které aktivním způsobem přistupují k řešení zaměstnanosti v regionu. Skupinu RWE považuji za jednoho z významných zaměstnavatelů v Moravskoslezském kraji,“ uvedl Miroslav Novák, hejtman Moravskoslezského kraje, a dodal: „Rád jsem přijal nabídku prohlédnout si call centrum RWE v Ostravě. Doporučuji všem, kteří hledají práci, aby se osobně podívali, v jakých podmínkách tady lidé pracují.“

RWE investovala v posledních letech desítky milionů korun do rozvoje zákaznického servisu. Jako lídr na trhu se zemním plynem a nejúspěšnější nový hráč na trhu s elektřinou poskytuje svým klientům širokou škálu služeb. „Hledáme nové aktivní kolegy s dobrými komunikačními předpoklady, kterým kromě řady benefitů nabízíme kariéru v silné mezinárodní společnosti,“ sdělila Jitka Adámková, jednatelka společnosti RWE Zákaznické služby.

Všichni zájemci získají bližší informace na webových stránkách www.startkariery.cz.

Význam celého regionu pro energetickou skupinu zdůraznil Tomáš Varcop, obchodní ředitel společnosti RWE Česká republika. „Moravskoslezský kraj považujeme z pohledu RWE za klíčovou lokalitu. Kromě toho, že se zde nachází centrum našeho zákaznického servisu, provozujeme v regionu podzemní zásobníky plynu. Sídlí tady rovněž řada našich zákazníků jak z řad velkých firem, tak i domácností.“ 

Hejtman Moravskoslezského kraje M. Novák sleduje práci operátorky během návštěvy call centra RWE v Ostravě.

RWE Zákaznické služby nabízí svým zaměstnancům bohatý profesní rozvoj a další kariérní růst. Poskytuje jim nejrůznější výhody, jakými jsou finanční i nefinanční benefity, možnost práce z domova, zkrácené úvazky nebo týden dovolené navíc. Výjimkou není ani pořádání kulturních nebo sportovních akcí.

Nové call centrum v Opavě zahájilo činnost počátkem listopadu 2015 a rozšířilo tak stávající kapacitní možnosti pracoviště v Ostravě. Další zcela nové call centrum plánuje společnost otevřít ve Zlíně. RWE Zákaznické služby v současnosti zaměstnává 780 lidí, z toho 500 jich pracuje na Ostravsku. Celkem provozuje 29 zákaznických center, sedm kontaktních center a dvě call centra.

Moravskoslezský kraj vykazuje v rámci České republiky druhou nejvyšší nezaměstnanost. Ta za leden dosahovala výše 8,7 procenta.

Martin Chalupský
tiskový mluvčí skupiny RWE
T 267 974 464, E
martin.chalupsky@rwe.cz


nahoru