31. ledna 2018
innogy v Ostravě otevírá svou nejmodernější pobočku

Zákazníci energetické společnost innogy z Ostravy a okolí mohou nyní využívat nejmodernější pobočku skupiny innogy v Česku. Zákaznické centrum budoucnosti v Plynární ulici je přivítá nejen zcela novými interiéry, ale také technologickými novinkami, které jim pomohou s výběrem produktů a služeb, nebo hladkým a rychlým vyřízením jejich požadavků.

„Jedná se o pilotní projekt redesignu zákaznického centra v souladu s nejnovějšími trendy v retailu. Rádi bychom našim klientům představili zákaznické centrum budoucnosti. Především jeho nové technologické prvky, které zcela unikátním a inovativním způsobem ukazují naše produkty a služby,“ uvádí Lukáš Roubíček, jednatel společnosti innogy Zákaznické služby, a zve nejen klienty innogy ve středu 31. ledna od 14 hodin na slavnostní otevření centra.

„Nezměnili jsme jen interiér pobočky, nová je především filozofie prodeje a přístupu k našim zákazníkům,“ vysvětluje ředitelka zákaznických center Dana Hořejší. Prostor byl nově rozčleněn do zón, každá slouží specifickým prodejním či obslužným záměrům. Čekací zóna, prodejní místa, recepce, vše je nové a bude fungovat v jiném rytmu, než tomu bylo dosud. „Úplně novým způsobem budeme představovat také naše služby či produkty. Jako příklad lze uvést speciální stojan, který představuje pojištění domácnosti od innogy či pronájem detektorů formou promítání holografických animací v atypickém 3D prostorovém stojanu,“ dodává Dana Hořejší.

„Neustálé zlepšování zákaznické zkušenosti považujeme za naší prioritu a jsme přesvědčení, že nyní našim zákazníkům nabídneme ještě efektivnější a komfortnější komunikaci při jejich kontaktu s dodavatelem energií,“ uzavírá Lukáš Roubíček.

Zákaznické centrum innogy sídlí v Plynární ulici 788/5, Moravská Ostrava a Přívoz.

V nových prostorách zákazníci innogy vyřídí veškeré záležitosti spojené s odběrem zemního plynu a elektrické energie. Mohou zde využít unikátní službu Monitorig spotřeby, službu pronájmu detektoru jedovatého oxidu uhelnatého a kouře či LED žárovek. Nabízíme i zajištění domácnosti, a to včetně asistenčních služeb a odpovědnosti za škodu v běžném životě. Zákaznické centrum innogy je otevřeno od pondělí do čtvrtku od 8 do 18 hodin a v pátek od 8 do 16 hodin.

K dispozici je ostravským zákazníkům také zákaznické centrum innogy v Ostravě-Porubě.

Kromě 41 zákaznických center, videoterminálů a videotelefonů po celé ČR mohou zákazníci innogy využít řadu dalších pohodlných způsobů, jak vyřídit záležitosti spojené s odběrem zemního plynu a elektrické energie. Bezplatná zákaznická linka 800 11 33 55 je pro zákazníky k dispozici nonstop, stejně tak emailová adresa info@innogy.cz. Dovolat se do innogy lze i prostřednictvím internetové aplikace Skype. Nově mohou zákazníci ke komunikaci s innogy využívat také online chatu.

Na internetových stránkách www.innogy.cz naleznou zákazníci přístup do bezplatné aplikace innogy24, která umožňuje správu zákaznického účtu přes internet.

Aktuální seznam zákaznických center včetně bližších informací naleznete na webové adrese www.ipobocky.cz

Linda Filuszová (Ešková)
regionální tisková mluvčí
M 739 535 903
E linda.eskova@innogy.com


nahoru