10. srpna 2018
innogy zlepšuje služby pro hendikepované
  • Firma se zapojila do projektu Přátelská místa
  • Cílem pro letošek je proškolit personál poboček
  • Zákaznická centra innogy vloni navštívilo 360 tisíc lidí

Energetická skupina innogy v ČR se zapojila do projektu Přátelská místa. Projekt vytváří národní síť certifikovaných poskytovatelů služeb, u kterých mají zdravotně hendikepovaní lidé garanci profesionálního servisu. Společnost innogy chce v kontaktu se zdravotně hendikepovanými proškolit personál na svých 41 zákaznických centrech.

„S certifikací jsme začali již v roce 2017, kdy se Přátelským místem stala budova innogy v Limuzské ulici v Praze. Znamená to, že celý objekt je přístupný lidem s různými typy hendikepů, přičemž speciální školení úspěšně absolvovali členové ostrahy a recepční,“ říká Lukáš Ondřej, který v innogy vede tým People Development & Diversity.

V letošním roce innogy proškolí personál zákaznických center. „Chceme, aby se personál poboček mohl ještě profesionálněji věnovat hendikepovaným zákazníkům. Jako každý jiný projekt, i tento začíná testováním na prvních centrech. Patronkou Přátelských míst je herečka Taťjana Medvecká, která již o problematice diskutovala s našimi zaměstnanci. Vše si chceme v klidu vyzkoušet, dobře nastavit,“ dodává Lukáš Ondřej.

„Věříme, že kvalitu našeho zákaznického servisu díky této iniciativě posuneme zase o krok dopředu. Našim zaměstnancům chceme ukázat svět nevidomých, neslyšících, lidí omezených pohybově. Cílem je přiblížit kolegům principy, jak s takovými zákazníky jednat. Se školeními je spojeno i hodnocení přívětivosti našich poboček směrem k seniorům a hendikepovaným spoluobčanům,“ řekl ředitel zákaznických center innogy Karel Kincl.

V loňském roce navštívilo 41 zákaznických center innogy po celé republice více než 360 000 lidí. Zákazníci s innogy komunikují také prostřednictvím nonstop zákaznické linky, e-mailem, Skypem nebo díky online chatu. V roce 2017 vyřešili operátoři přes tyto komunikační kanály více než 1,6 milionu požadavků.

Martin Chalupský
tiskový mluvčí innogy v ČR
T 267 974 464
martin.chalupsky@innogy.com


nahoru