16. dubna 2018
Jistota klesající ceny elektřiny až do roku 2020, innogy chce na jaře ukrojit konkurenci další díl z tržního koláče
  • Ceny elektřiny začínají růst, možnost fixace nízkých cen u innogy
  • Měsíc elektřiny zdarma v každém roce trvání smlouvy
  • Loňský růst táhla vysoká poptávka po fixaci cen

Silnou ofenzivu na trhu s elektřinou rozjíždí v těchto dnech innogy. Nejúspěšnější alternativní dodavatel posledních let se blíží hranici 400 tisíc zákazníků a na jaře plánuje konkurenci ukrojit další díl tržního koláče. Aktuální situaci na trhu vnímá jako příležitost pro růst. S novou reklamní kampaní s názvem Měsíc elektřiny zdarma proto innogy cílí vůbec poprvé na odběratele elektřiny.

„Po únorovém zlevnění plynu přicházíme s další výhodnou nabídkou, tentokrát u dodávek elektřiny. Stále ještě nabízíme možnost zafixovat si nízké ceny elektřiny a zajistit si postupné snižování ceny a navíc finančními bonusy ve výši 1600 korun v průběhu tří let. Pro běžnou domácnost to znamená, že bude mít od nás silovou elektřinu na měsíc zdarma v každém roce trvání smlouvy,“ řekl obchodní ředitel innogy Tomáš Varcop.

Více o nabídce na webu mesiczdarma.cz

Na trhu s elektřinou dochází po dlouhých letech, kdy ceny jen klesaly, k pomalému obratu. První dodavatelé už začali rostoucí ceny na burzách promítat do konečných cen pro zákazníky.

„Už vloni jsme lidem říkali, že je nejlepší doba na fixaci cen elektřiny. To se potvrdilo, konkurence už zdražuje. Chceme využít aktuální situace na trhu pro další akvizice a růst. Proto vůbec poprvé spouštíme reklamní kampaň s nabídkou elektřiny od innogy,“ dodal David Konvalina, ředitel innogy pro maloobchod a marketing.

 

V roce 2017 innogy pokračovala v úspěšném tažení na trhu s elektřinou a potvrdila pozici nejrychleji rostoucího alternativního dodavatele. „Lidé zaznamenali množící se zprávy o růstu cen v médiích a sami přicházeli s požadavkem na fixaci cen. Díky vysoké poptávce po fixaci se nám podařilo uzavřít za rok rekordních 70 tisíc nových smluv, které se postupně stávají součástí zákaznického kmene innogy,“ dodal Tomáš Varcop.

Martin Chalupský
tiskový mluvčí innogy v ČR
T 267 974 464
martin.chalupsky@innogy.com


nahoru