13. června 2016
Novinka od RWE – dodavatel energií nabízí zákazníkům výhodné pojištění domácnosti
  • Tři pojištění v jednom ochrání majetek i celou rodinu
  • Pojistné jako součást měsíčních záloh na energie
  • Nízká měsíční cena, základní pojištění jen za 219 korun
  • Pojištění sjednává RWE, pojistitelem je BNP Paribas Cardif Pojišťovna

Energetická skupina RWE přichází na trh s dalším rozšířením nabídky pro své zákazníky. Po úspěšném pronájmu LED žárovek tentokrát jako první na trhu nabídne domácnostem s odběrem elektřiny nebo zemního plynu pojištění domácnosti, pojištění odpovědnosti a asistenční služby pro nenadálé situace v jednom balíčku. Na komplexní ochranu majetku i celé rodiny RWE své zákazníky pojistí už od 219 korun měsíčně. Pojistitelem je BNP Paribas Cardif Pojišťovna.

„Nyní dodáváme domácnostem kromě elektřiny, zemního plynu a dalších produktů a služeb také jistotu v podobě pojištění. Náš balíček tři v jednom kryje škody v domácnosti i mimo ni, včetně těch, které způsobí děti a domácí mazlíčci. Jedná se tedy o komplexní ochranu majetku i celé rodiny,“ říká o novince obchodní ředitel RWE Tomáš Varcop, a dodává: „Velkou výhodou pro zákazníka je také to, že pojistné se hradí automaticky jako součást měsíčních záloh za zemní plyn či elektřinu. Navíc má na všechno pouze jedinou pojistnou smlouvu.“

Pojištění domácnosti s asistenčními službami nabízí RWE ve dvou variantách. Za 219 korun měsíčně u varianty Basic činí pojistný limit 500 tisíc korun. Varianta Komfort dosahuje pojistný limit výše 750 tisíc korun s měsíční částkou pojistného 279 korun. S pojištěním zákazník získá od RWE rovněž rychlou asistenci v případě havárie i při běžných opravách. Kromě ochrany domácnosti proti živelním pohromám, nehodám nebo třeba zlodějům tak pojištění RWE pomůže i v případech, jako jsou zabouchnuté klíče či vyteklá pračka.

Náklady na práci zámečníka, instalatéra, elektrikáře, topenáře, plynaře a sklenáře a drobný materiál jsou hrazeny do výše dvou tisíc korun. Náklady spojené s příjezdem a odjezdem dodavatele hradí pojištění v plné výši. Stačí kontaktovat asistenční centrálu na čísle 221 586 425 a operátoři zákazníkovi zprostředkují kdykoliv pomoc.

„K uzavření pojištění nejsou potřeba žádné speciální dokumenty, takže zákazník se vyhne složitému papírování nebo vyplňování dotazníků, stačí jeden podpis. Právě jednoduchost sjednání našeho pojištění zákazníci oceňovali během pilotního projektu nejvíce. Zaujal je také způsob úhrady pojistného v rámci měsíčních záloh na odběr energií,“ dodal David Konvalina, ředitel skupiny RWE pro maloobchod a marketing.

Informace o tom, na co všechno se pojištění vztahuje a odpovědi na další otázky jsou k dispozici na stránkách www.rwepojisteni.cz.


Martin Chalupský
tiskový mluvčí skupiny RWE
T 267 974 464, E
martin.chalupsky@rwe.cz


nahoru