4. srpna 2016
RWE vytvoří na Zlínsku další pracovní příležitosti
  • Koncept nového call centra ve Zlíně se osvědčil
  • RWE ve Zlíně dále rozšíří pracovní příležitosti
  • Do rozvoje služeb pro zákazníky investuje RWE miliony korun ročně

Společnost RWE jakožto lídr na trhu se zemním plynem a nejúspěšnější nový hráč na trhu s elektřinou investuje desítky milionů korun do zlepšování péče o zákazníky. RWE tak v červnu oficiálně otevřela nové call centrum ve Zlíně s patnácti pracovními pozicemi, které posílilo zákaznický servis společnosti při prodeji energie a nových produktů. Koncept call centra se osvědčil a RWE tak na Zlínsku vytvoří další pracovní příležitosti v zákaznickém servisu.

„S výsledky zlínského call centra jsme spokojení, proto do budoucna na Zlínsku plánujeme vytvořit až 30 nových pracovních příležitostí. Současně chceme na call centru zachovat přednosti menších pracovních kolektivů a příjemného pracovního prostředí. Rodinná atmosféra na pracovišti se pozitivně projevuje i v hovorech se zákazníky,“ řekla Jitka Adámková, jednatelka společnosti RWE Zákaznické služby.

Zlínské call centrum sídlí v rekonstruovaném podkroví nad zákaznickým centrem RWE ve Vodní ulici. Právě možnost využití vlastních volných prostor a nízká konkurence na trhu práce v podobě jiných velkých call center se staly hlavními důvody pro vybudování call centra ve Zlíně.

V České republice provozuje RWE celkem 36 zákaznických center a tři call centra – v Opavě, v Ostravě a ve Zlíně. Od října budou společnosti skupiny RWE v ČR používat nové jméno a značku innogy.

Martin Chalupský
tiskový mluvčí skupiny RWE
T 267 974 464, E
martin.chalupsky@rwe.cz


nahoru