10. dubna 2018
Zákaznická centra innogy loni navštívilo více než 360 tisíc lidí
  • Odběr energií vyřešíte v innogy u kávy

Větší komfort v čekací zóně i rozšířená nabídka produktů. Energetická firma innogy postupně mění koncept zákaznických center. Změny mají přilákat nové zákazníky a těm současným poskytnout odbornou pomoc a vždy něco navíc. V loňském roce navštívilo 41 zákaznických center innogy po celé republice více než 360 000 lidí.

„Děláme vše proto, aby se k nám zákazníci opět rádi vraceli. V řadě měst jsme se přesunuli přímo do obchodních center, ve kterých lze běžný nákup spojit s vyřešením všeho potřebného pro odběr energií. Jen loni jsme se blíž zákazníkům přestěhovali na sedmi místech a ve zvyšování komfortu budeme pokračovat i letos,“ uvedl Lukáš Roubíček, jednatel innogy Zákaznické služby, a dodal: „Ve všech našich zákaznických centrech máme platební terminály, pravidlem se stává wi-fi pokrytí zdarma a občerstvení dobrou kávou při vyřizování požadavků.“

V loňském roce se zákazníci innogy nejčastěji obraceli na obsluhu center s požadavky ohledně podrobnějších informací k uzavíraným smlouvám, k platbám nebo k nabídce jednotlivých produktů. „Jde o to nabídnout zákazníkům komplexní řešení a širší produktové portfolio spojené s chytrou domácností. V průběhu letošního roku tak přibydou k nabídce detektorů kouře a oxidu uhelnatého, pojištění domácnosti či monitorům spotřeby další zajímavé produkty. Se zákazníky chceme budovat dlouhodobější vztahy,“ doplnil Karel Kincl, ředitel zákaznických center innogy.

Kromě návštěvy pobočky nabízí innogy k vyřízení jednotlivých požadavků mnoho dalších způsobů. Kontaktní centrum innogy s klienty komunikuje prostřednictvím nonstop zákaznické linky, e-mailu, Skypu nebo online chatu. V roce 2017 operátoři vyřešili přes všechny tyto kanály více než 1,6 milionu požadavků.

Linda Filuszová
tisková mluvčí
T +420 595 142 841
linda.filuszova@innogy.com


nahoru