Úspěšné přihlášení do innogy účtu

Ještě nemáte innogy účet?

Vytvořte si účet innogy*
*pouze pro domácnosti a podnikatele (pro ‍velké firemní zákazníky vytváříme účet automaticky již při ‍podpisu smlouvy)
Nacházíte se v ‍některé z ‍níže uvedených situací?
  • neplatná e-mailová adresa nebo heslo
  • innogy účet mi vytvořila obsluha innogy, heslo jsem si nastavil, ale už si je nepamatuji
  • innogy účet mám, ale zapomněl jsem heslo
  • innogy účet mám a žádal jsem o reset hesla, ale nedokončil

Obnova hesla

  • využíval jsem innogy24, ale nikdy jsem žádný innogy účet nevytvářel
  • kdysi jsem si vytvořil innogy účet, ale registraci jsem nedokončil (heslo jsem si nenastavil)
  • innogy účet mi vytvořila obsluha innogy a zatím jsem si nenastavil heslo

Nastavení hesla

Rádi vám pomůžeme

Zavoláme vám ihned

Online

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Rádi vám pomůžeme

Jsme offline - zavoláme vám následující pracovní den

Offline

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám