Reklamace odečtu ve vyúčtování

Kvůli ochraně před šířením koronaviru provozovatelé distribučních soustav neprováděli odečty elektroměrů/plynoměrů v ‍místě, ale stavy pro ‍vyúčtování počítali podle předchozí spotřeby.
Liší-li se stav ve ‍vaší faktuře (strana 3: údaj konečný stav měřidla ‍v ‍MWh - pro ‍elektřinu / konečný stav měřidla v ‍m3 - pro ‍plyn) výrazně od ‍skutečnosti, vyplňte příslušný reklamační formulář.
Vaši reklamaci předáme distributorovi k ‍vyřízení.

Rádi vám pomůžeme

Zavoláme vám ihned

Online

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Rádi vám pomůžeme

Jsme offline - zavoláme vám následující pracovní den

Offline

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám