ZNPP 1_2021

innogy – Žijeme na plný plyn Jsme rádi, že jste s námi, a k vašemu dotazu – typickým příkladem závady na kotli může být zanesený výměník tepla, který může zásadně ovlivnit výkonnost vašeho kotle. Příčin nadměrného zanášení výměníku může být více. Nejčastěji se jedná o nízký tah komína, vysokou prašnost prostředí, ve kterém je váš plynový kotel umístěn, poruchu ventilátoru pro odtah spalin anebo právě zanedbaný servis vašeho plynového kotle. Při pravidelném servisu je jednou z činností, které technik provádí, také čištění výměníku v kotli. Proto je dobré svěřit servis vašeho kotle odborníkovi, který jej důkladně vyčistí a seřídí tak, aby v kotli docházelo k optimálnímu spalování zemního plynu, a tím byl zajištěn jeho bezpečný, tichý a úsporný chod. Pokud se rozhodnete pro sjednání naší služby Servis plynových spotřebičů, můžete své starosti o plynový kotel hodit Dotaz čtenáře Jsem vaším zákazníkem a zvažuji pořízení služby předplatného na servis kotle. Jaké jsou nejčastější poruchy plynového kotle a jak jim mohu zabránit? Libor K., Brno C o je nového ve světě, sledujeme většinou celkem pravidelně. Co je nového v innosvětě, to bychom vám rádi představili právě nyní. Webový portál i mobilní aplikace innosvět jsou teď zase o něco šikovnějšími pomocníky. Znovu jsme je pro vás vylepšili a přidali další vychytávky. V mobilní aplikaci innosvět nově najdete:   informace o procesu připojování nového odběrného místa   přehled služeb od innogy   možnost zadání kontrolního odečtu ke konci roku   možnost komunikovat s námi přes WhatsApp Všechny uvedené novinky naleznete i na webovém portálu, kde nyní navíc můžete:   změnit jméno, příjmení, trvalou i korespondenční adresu A to není všechno. Již nyní pracujeme na dalším rozšíření možností innosvěta, jako jsou:   změna osobních údajů i z mobilní aplikace   přejmenování místa spotřeby   zobrazení dalších finančních dokumentů v osobní složce   a celá řada dalších změn, které vám zjednoduší sjednávání nových smluv i digitální komunikaci s innogy Pokud již innosvět využíváte, věříme, že se vám tyhle novinky v praxi budou hodit. Pokud jste se ještě nezaregistrovali, doporučujeme vám to vyzkoušet. Nezabere to víc než pár minut a ušetříte spoustu času a papírování. Vstup do portálu i aplikaci ke stažení najdete na webu innosvet.cz , stejně jako další informace. Novinky z  innosvěta za hlavu. Sami se každý rok připomeneme s termínem servisu a vedeme servisní historii vašeho kotle. Zároveň získáte možnost přednostního poruchového servisu pro případ, že na vašem kotli dojde k poruše. Pravidelný servis nabízíme pro 18 značek kotlů, mezi jinými například Protherm, Vaillant, Baxi nebo Junkers. Pro více informací můžete navštívit web bezpecnykotel.cz nebo nám zavolejte na 800 32 32 32 . Na dotazy čtenářů odpovídá: Lukáš Pohan, produktový manažer 18

RkJQdWJsaXNoZXIy NTM1ODM=