ZNPP 2_2021

A si každý se už někdy setkal s poruchou domácího spotřebiče. Najednou vás začnou napadat otázky typu „kolik to zase bude stát?“, „kde seženu servisáka?“, „to budeme týden bez myčky?“ a další. Díky nové akční nabídce pro nové zákazníky se ale poruchy spotřebiče v domácnosti obávat nemusíte. S innogy Domácí asistencí je to totiž hračka. Pokud se vám porouchá domácí spotřebič, jako je například pračka, myčka nebo televize, stačí zavolat a nahlásit poruchu. Asistenční centrála pro vás potom najde vhodného servisního technika, který k vám co nejdříve dorazí a váš spotřebič opraví. Vy se tak můžete věnovat příjemnějším věcem, než je zařizování opravy domácích spotřebičů. innogy Domácí asistence kryje spotřebiče do 10 let stáří a má vysoký limit 10000Kč na událost. Z tohoto limitu kryje v plné výši, bez nutné spoluúčasti, dopravu, práci technika a drobný spotřební materiál. V závislosti na variantě Domácí asistence má navíc limit na náhradní díl ve výši 2500 nebo 5000 korun. Už se nemusíte strachovat nákladných oprav, když se vám doma rozbije třeba pračka. Komplexnější varianta Premium dále nabízí služby řemeslníka pro havarijní situace a také zajištění zámečníka pro případ zabouchnutých dveří. V rámci podzimní akční nabídky můžete tuto užitečnou službu získat zcela zdarma na 3 roky, když přejdete k innogy s plynem nebo elektřinou Optimal. Kromě asistencí zdarma získáte také výhodnou cenu elektřiny nebo plynu a dvojí pokles ceny v průběhu trvání smlouvy. Současně si tak zajistíte výhodné ceny energií a ochráníte se před nárůstem jejich cen, a navíc se díky Domácí asistenci nemusíte obávat nečekaných výdajů v případě, že se vám porouchá domácí spotřebič, jako například pračka nebo myčka. Zákazníci, kteří přejdou k innogy s plynem se spotřebou do 7,56 MWh ročně nebo s elektřinou, získají innogy Domácí asistenci ve variantě Basic. Ti, kteří k innogy přejdou s plynem se spotřebou vyšší než 7,56 MWh ročně, pak získají variantu Premium. Pro kompletní informace se neváhejte obrátit na naše specialisty nebo webové stránky innogy.cz . S  innogy Domácí asistencí vám to doma bude klapat Nový zákazník kat. Domácnost/Obyvatelstvo získá při sjednání první nové smlouvy v době od 16. 8. do 31. 12. 2021 na produkt plyn Optimal nebo elektřina Optimal na dobu 36 (plyn), resp. 30 měsíců (elektřina) 100% slevu z měsíčního pojistného innogy Domácí asistence, které za něj uhradí innogy. Pojistitelem je Europ Assistance S.A., pojistné plnění poskytuje Europ Assistance, s. r. o. Nejde o nabídku na uzavření smlouvy. Více na  innogy.cz . BASIC limit plnění Zajištění opraváře v případě poruchy spotřebiče v domácnosti s limitem stáří 10 let Doprava, práce a drobný materiál, náhradní díly pro obnovu funkce spotřebiče s limitem 2500Kč 10000Kč PREMIUM limit plnění Zajištění opraváře v případě poruchy spotřebiče v domácnosti s limitem stáří 10 let Doprava, práce a drobný materiál, náhradní díly pro obnovu funkce spotřebiče s limitem 5000Kč 10000Kč Zajištění řemeslníka pro havarijní situace Doprava, práce a drobný materiál v profesích: elektrikář, instalatér, plynař, topenář, čistič odpadů 10000Kč Zajištění zámečníka v případě zablokování dveří Doprava, práce a drobný materiál, výměna zámkové vložky do limitu 1 000Kč 5000Kč 3

RkJQdWJsaXNoZXIy NTM1ODM=