Přepis poštou - nový zákazník - ne innogy - původní není součinný

Přepis smlouvy je možné vyřídit i korespondenčně. Všechny potřebné dokumenty dle návodu níže vytiskněte, podepište a pošlete k nám. Pokud si nebudete vědět rady, využijte jednoduchou online aplikaci prepisenergii.cz, která vás navede a všechny potřebné dokumenty sama vygeneruje.

Potřebné dokumenty

Postup

V případech, kdy nový zákazník nezná původního (odstěhoval se neznámo kam), uplatňuje nový zákazník Čestné prohlášení, kde tuto skutečnost potvrdí. Pro zajištění rychlého vyřešení přepisu bez případných komplikací je však vždy lepší, aby nám původní zákazník podepsal Plnou moc pro změnu dodavatele nebo svůj smluvní vztah sám vypověděl, případně vás k tomuto účelu zplnomocnil.


Při uzavření nové smlouvy na dodávku energií je obvykle zapotřebí podat i Žádost o připojení k distribuční soustavě. Níže naleznete odkazy pro stažení této žádosti.

Zemní plyn  GasNet
 E.ON Distribuce
 Quantum
 Pražská plynárenská Distribuce (zde není nutné žádost podávat)
Elektřina  ČEZ Distribuce
 E.ON Distribuce (zde není nutné žádost podávat)
 PRE Distribuce

V rámci uzavření smlouvy o sdružených službách dodávky zemního plynu nebo elektřiny si vyberte produkt, který vám nejvíce vyhovuje a jedno podepsané vyhotovení smlouvy připojte k ostatním dokumentům pro přepis smlouvy (druhé si pečlivě uschovejte). Pomocí podepsané plné moci za vás pak vyřídíme změnu dodavatele na daném odběrném místě.

Všechny dokumenty zašlete v jedné obálce, na níže uvedenou adresu. Pro řešení případných nesrovnalostí pomůže, když k žádosti připojíte i telefonický nebo e-mailový kontakt.

innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Oddělení komplexních požadavků
Plynární 2748/6
702 72 Ostrava - Moravská Ostrava

Jakmile obdržíme vaše dokumenty ke zpracování, budeme vás v nejbližší možné době kontaktovat a dořešíme vše potřebné.
Přepis zemního plynu i přepis elektrické energie se změnou dodavatele je možné provést nejdříve za 25 dní.