Přepis osobně - původní zákazník - innogy

Pokud pro vyřizování svých záležitostí preferujete osobní jednání, navštivte kterékoliv z našich Zákaznických center. Naši specialisté vám rádi a ochotně vše zařídí.

Nezapomeňte si s sebou přinést

  • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti
  • vzájemně odsouhlasený aktuální stav plynoměru/elektroměru
  • může vám pomoci poslední faktura, ve které najdete potřebné údaje

Postup

I přesto, že je možné se na našem Zákaznickém centru domluvit, že přijdete jako původní zákazník v jiný den než nový zákazník, je vždy lepší přijít společně, nebo mít od druhé strany udělenu Plnou moc pro zastupování.

Termín návštěvy si můžete po zvolení požadovaného Zákaznického centra online zarezervovat.

Pokud ukončujete smlouvu z důvodu stěhování, nezapomeňte si ihned zajistit také smlouvu na odběr energií od innogy pro svou novou adresu. Nezáleží na tom, kdo byl dodavatelem energií na vaší nové adrese původně, v našem Zákaznickém centru můžete vyřídit vše najednou.

Tip: Chcete ušetřit čas a vyřídit vše rovnou z domova? Využijte jednoduchou online aplikaci prepisenergii.cz, se kterou vše zvládnete během několika minut.