Odmítáte pojištění? Nikdy nevíte, co vás může potkat. Náhoda je blbec

Mnoho lidí odmítá pojištění domácnosti jako zcela zbytečné vyhazování peněz. Nikdy však nevíte, co vás může potkat. Můžete vyhořet, může vás vytopit soused nebo vás navštíví zloději a pak už je, jak se říká, „pozdě bycha honiti“.

Věděli jste, že pojistit si domácnost můžete jako doplňkovou službu k dodávkám elektřiny nebo plynu i u nás v innogy?

Za cenu slušného oběda v restauraci tak dostanete k energiím i klidný spánek a pocit bezpečí.

Hlavní předností pojištění od innogy je fakt, že v rámci jednoho balíčku obdržíte hned tři služby.

Vedle pojištění domácnosti i pojištění odpovědnosti, a navíc i praktické asistenční služby.

Základem je samozřejmě pojištění domácnosti. V jeho rámci vám innogy nahradí věci, o které jste přišli nebo byly zničeny. Nemusí se přitom jednat pouze o součásti a vybavení domácnosti, jako jsou promáčené koberce, poškozený nábytek, lustr, domácí elektronika nebo i oblečení. Kromě živelných pohrom, poruch a nehod vás pojištění ochrání i před vloupáním, vandalismem nebo loupežnými přepadeními. Nahradíme vám tak věci, jež vám byly ukradeny i mimo bezpečí vašeho domova. Pojistka se vztahuje například i na odcizení kočárku nebo invalidního vozíku, a to nejen na území Česka, ale celé Evropy s výjimkou Turecka a zemí bývalého Sovětského svazu, které nejsou členy Evropské unie.

Neméně praktické je rovněž pojištění odpovědnosti, jemuž se lidově říká „pojistka na blbost“. Nezáleží přitom, zda škodu nebo zranění třetí osobě způsobíte vy samy. Pojistka se vztahuje i na všechny ostatní členy domácnosti, a to včetně domácích mazlíčků. V klidu můžete být nejen u nás, ale třeba i na letní dovolené v Chorvatsku nebo během lyžování v Alpách. Pojistka kryje škodní události v rámci celé Evropské unie.

Třetí součástí balíčku je pak praktická asistenční služba, jež funguje 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. Ta neslouží jen k nahlášení škodné události, ale pomůže vám v případě havárie, zablokování dveří i běžných oprav. Zabouchli jste si klíče, rozbilo se vám okno, praskla vám trubka od topení? Nic z toho není pro innogy problém. Zajistíme vám nejen řemeslníka, ale v rámci limitu pojištění uhradíme i jeho práci a drobný materiál.

Podmínkou pro sjednání pojištění domácnosti je odběr elektřiny nebo plynu od innogy. Balíček pojištění nabízíme ve dvou cenových variantách, které se liší výší limitu plnění škody u pojištění domácnosti. Základem je varianta Basic, jež za 219 Kč měsíčně (7 Kč/den) nabízí u pojištění domácnosti celkový limit plnění škody ve výši 500 000 Kč, limit 1 500 000 Kč u pojištění odpovědnosti a 10 000 Kč pro asistenční služby. Za 279 Kč měsíčně (9 Kč/den) pak můžete mít variantu Komfort, která navyšuje limit u pojištění domácnosti na 750 000 Kč.

Více informací o pojištění domácnosti od innogy naleznete na webu innogy.cz/sluzby/pojisteniinnogy.

 

Upozornění
Tento článek byl publikován již před více než 3 měsíci.
Zmiňované informace o nabídce, ceně, případně o spolupráci, již nemusejí být aktuální.
O aktuálních obchodních nabídkách se ‍přesvědčte na ‍stránkách innogy.cz.

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Offline

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.