11. října 2019

Podzim - nejvyšší čas na údržbu plynového kotle

S přicházejícím podzimem, který pomalu ale jistě zahajuje také topnou sezónu, je nejvyšší čas věnovat náležitou pozornost vašemu plynovému kotli. Pravidelný roční servis a kontrola kotle před zvýšenou zátěží v zimním období je to nejlepší, co můžete udělat pro jeho bezproblémový a efektivní chod.

Víte, že skoro třetina Čechů doma používá kotle starší deseti let, tedy blízko konce jejich životnosti? Vyplývá to z aktuálního průzkumu společnosti innogy na téma servis plynových kotlů. Ukázalo se také, že pouze polovina lidí s kotlem starším deseti let jej pravidelně servisuje. Ti uživatelé starších kotlů, kteří tak nečiní, samozřejmě musí řešit mnohem častěji nejrůznější poruchy.

Přitom průměrná cena opravy porouchaného kotle účastníků ankety činila více než pět tisíc korun. Mimochodem, respondenti průměrně protopí 21 tisíc Kč ročně. Ať se to zdá někomu hodně, nebo málo, se správně servisovaným kotlem se dají ušetřit nemalé peníze. Nekvalitní servis se totiž dříve nebo později projeví na zvýšené spotřebě plynu a životnosti spotřebiče.

Jak poznat kvalitního servisního technika?


Pro laika lze použít jednoduchou pomůcku, jak poznat kvalitu poskytnutého servisu. Pokud technikovi nezabere čištění a údržba kotle alespoň 90 minut, váš kotel zcela jistě nedostal péči v rozsahu, jakou vyžaduje. Možná jste sice ušetřili v danou chvíli nějakou stokorunu, ale ve výsledku vás takový levnější servis nakonec může přijít pěkně draho.

„U nových spotřebičů je pravidelná roční údržba autorizovaným servisním technikem jednou z podmínek zachování záruky. Navíc správná údržba prodlužuje životnost zařízení a také přispívá k ekonomičtějšímu provozu v důsledku nižší spotřeby zemního plynu“


Špičkové servisní firmy dnes také zpracovávají všechny údaje, včetně těch servisních, elektronicky. Zákazníkovi je zasílají již v okamžiku ukončení servisní prohlídky na jeho email doplněné o podrobné výsledky měření předepsaných veličin, ale třeba i o podrobnou fotodokumentaci z průběhu servisu.

Platba za servis v zálohách na plyn

Proč je dobré si servis kotle objednat u plynařů z innogy? Třeba proto, že není nejmenší problém si někoho z nich objednat přes bezplatnou zákaznickou linku. Pravidelný i poruchový servis zajišťují ve špičkové kvalitě týmem vlastních techniků v celé ČR s výjimkou Prahy a jižních Čech.

Samozřejmostí je při revizi použití nejmodernějších přístrojů. A na rozdíl od malých servisních firem nebudete ani v hlavní sezoně čekat měsíce na volný termín. Po provedení servisu obdrží zákazník Protokol o údržbě, který prokazuje, že se o svůj spotřebič řádně stará. Také za vás pohlídají termín další prohlídky a archivují veškerou servisní historii. Díky tomu už na servis nemusíte myslet. Při návštěvě servisáka navíc neplatíte ani korunu. Poplatek za servis se vám totiž rozpočítá do měsíčních záloh za plyn.

Více informací na www.bezpecnykotel.cz.


 

Upozornění
Tento článek byl publikován již před více než 3 měsíci.
Zmiňované informace o nabídce, ceně, případně o spolupráci, již nemusejí být aktuální.
O aktuálních obchodních nabídkách se ‍přesvědčte na ‍stránkách innogy.cz.

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Offline

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.