Servis kotlů nepodceňujte. Rozhodně se vyplatí

U nás v innogy jsme provedli průzkumu a zjistili, že Češi používají k vytápění spíše starší typy plynových kotlů a jen polovina z nich platí za jejich kontrolu a servis. Přitom právě pravidelná údržba je zásadní pro bezpečnost, zachování životnosti a optimálního výkonu kotle. Navíc může lidem ušetřit až několik tisíc korun.

Téměř třetina námi oslovených respondentů doma používá kotle starší deseti let, které jsou de facto na pokraji svojí životnosti. Pouze polovina lidí s kotlem starším deseti let jej pak pravidelně servisuje. To není příliš dobrý zpráva, protože ti ostatní svým jednáním ohrožují vlastní zdraví a zbytečně se vystavují častějšímu riziku nejrůznějších poruch.

Ze statistik vyplývá, že oxid uhelnatý zaviní v ČR jedno úmrtí týdně, a to převážně kvůli nedostatečné údržbě kotlů, systémů ústředního topení a kouřovodů. Oxid uhelnatý je obzvláště nebezpečný, protože jde o plyn bez chuti a bez zápachu. Lze ho však spolehlivě odhalit pomocí speciálního detektoru s alarmem.

Průměrná cena opravy porouchaného kotle podle účastníků průzkumu činí 5 ‍154 Kč. Přitom respondenti, kteří se s komplikacemi tohoto typu ještě nesetkali, odhadovali tuto částku na 3 ‍525 Kč, tedy o zhruba 1 ‍600 Kč nižší. Pravidelné roční kontroly starších kotlů doporučují jejich výrobci, ale nejsou nijak vymahatelné. U nových spotřebičů je pravidelná roční kontrola autorizovaným servisním technikem jednou z podmínek zachování záruky. Naši respondenti průměrně ročně protopí 21 ‍000 Kč a se správně servisovaným kotlem mohou ušetřit nemalé peníze.

Na další servis myslet nemusíte

plynový kotelPro objednání servisu plynového kotle od innogy lze využít bezplatnou zákaznickou linku. Pravidelný i poruchový servis dvanácti značkových výrobců plynových kotlů zajišťují naši zkušení technici vybavení všemi potřebnými oprávněními po celé ČR s výjimkou Prahy a jižních Čech.

Po nahlášení poruchy dojedou technici za zákazníkem nejpozději do 48 hodin. Pokud jde o odborný servis plynového kotle, ten by měl trvat minimálně 90 minut. Přidanou hodnotou pro uživatele je, že na místě nic neplatí a cena servisu se připočte k zálohám za plyn. Po provedení revize obdrží zákazník Protokol o údržbě, který prokazuje, že se o svůj spotřebič řádně stará.

Na rozdíl od menších servisních firem nemusí zákazníci v innogy ani v hlavní sezoně čekat třeba až několik měsíců na objednání volného termínu. Všechny údaje zpracováváme elektronicky, a to včetně těch servisních. Zákazníkovi je zasíláme již v okamžiku ukončení servisní prohlídky na jeho e-mail doplněné o podrobné výsledky měření předepsaných veličin, ale třeba i o podrobnou fotodokumentaci z průběhu servisu.

V rámci služby Bezpečný kotel pohlídáme v innogy další termín prohlídky a archivujeme veškerou servisní historii. Díky tomu už zákazníci na servis nemusejí myslet.

 

Upozornění
Tento článek byl publikován již před více než 3 měsíci.
Zmiňované informace o nabídce, ceně, případně o spolupráci, již nemusejí být aktuální.
O aktuálních obchodních nabídkách se ‍přesvědčte na ‍stránkách innogy.cz.

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Offline

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.