Zákaznické centrum na kolečkách

innogy pomáhá

Bezprostředně po úderu ničivého tornáda se zvedla obrovská vlna solidarity. Do postižených obcí na jižní Moravě přijela pomoci odstranit následky tornáda více než tisícovka dobrovolníků. innogy se přidala k bleskové pomoci. Operativně vyčlenila 400 000 korun na okamžitou pomoc nejohroženějším oblastem postiženým tornádem. A v první chvíli to nebylo zdaleka vše.

„Rozhodli jsme se našim zákazníkům z řad domácností a maloodběratelů v poničených obcích poskytnout slevu ve výši padesát procent ze všech plateb obchodníkovi innogy Energie od června až do konce letošního roku,“  řekl Tomáš Varcop, CEO innogy Česká republika.

Další finance na obnovu tornádem silně poničeného domova pro seniory S-centrum Hodonín poskytli ještě sami zaměstnanci innogy. Tím ale pomoc innogy postiženému regionu nekončí.

Kancelář na kolečkách

Minulý týden se kolegyně ze zákaznického centra v Hodoníně vydaly do míst, kde tornádo řádilo nejvíce. Všechny čtyři nejpoškozenější obce navštívilo innogy zákaznické centrum na kolečkách. Svůj stan si kolegyně rozbalily vždy blízko obecního úřadu. Tak, aby se o akci dozvědělo co nejvíce místních. Cíl byl jasný. Pomoci občanům ve svízelné situaci, nabídnout slíbenou slevu od innogy a vyřešit cokoli v souvislosti s dodávkami obou komodit.

„Každý den jsme byly v jedné z těch čtyř obcí. Průměrně denně naši improvizovanou pobočku navštívilo kolem padesáti klientů,“  popisuje situaci na místě Jitka Veselá, vedoucí ZC Hodonín a Břeclav. „Zhruba devadesát procent všech, kteří zatím do našeho stánku dorazili, se zajímalo o padesátiprocentní slevu od innogy, kterou od nás do konce roku mohou získat. Ostatní přišli řešit ukončení smluv, protože kvůli tornádu přišli o elektroměry či plynoměry a nemohou tedy komodity dále odebírat,“  doplňuje Jitka Veselá.

Už dnes však plánujeme další návštěvy v regionu. Nyní kolegové a kolegyně zpracovávají zadané požadavky a komunikují se starosty, aby mohly co nejefektivněji naplánovat druhé kolo. Všechny čtyři obce by chtěly navštívit ještě minimálně jednou.

innogy pomáhá i po telefonu

Specialisté na kontaktním centru také nezahálí. Obsluhují innogy linku pomoci v mimořádných situacích (800 018 018, v provozu je denně 6 - 22 hod., od 24. 6. do 31. 12. 2021), která je určena právě pro lidi v oblastech postižených tornádem. Kolegové podávají veškeré informace nejen o finanční pomoci innogy ve formě 50% slevy z komoditní části ceny ve vyúčtování, ale nabízí také pomoc při řešení odběru přerušeného následkem tornáda, při obnovení odběru, radí v otázce smluv a v mnohém dalším.

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Offline

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.