20. ledna 2022

V DPI zůstávají už jen 4 % zákazníků

  • Rozesláno 216 tisíc ukončovacích faktur zákazníkům DPI
  • Celkem evidujeme zbývajících necelých 11 tisíc zákazníků v režimu DPI
  • Stále aktivně kontaktujeme a hledáme 1200 zákazníků, kteří nereagují

Naprostá většina zákazníků v DPI z podzimní vlny pádů dodavatelů energií už má nové standardní smlouvy na dodávky zemního plynu a už také obdržela závěrečné vyúčtování za období dodávky DPI. V záchranném režimu DPI u innogy zůstávají už jen 4 procenta zákazníků. Pro zbylé bývalé zákazníky zejména Bohemia Energy už uplynula polovina z šesti měsíců, během které si musí najít nového dodavatele.

Těmto zákazníkům se jednak krátí doba na uzavření nové smlouvy, navíc s každým dalším měsícem se jim pasivita a vyčkávání zbytečně prodražuje. Ukončením DPI si totiž mohou zajistit výhodnější ceny a nižší zálohy. Přibližně dvanáct stovek zákazníků innogy navíc stále ještě dohledává kvůli špatným kontaktním údajům od předchozího dodavatele. Podle expertů innogy jde z velké části o naprosto chybné kontakty nebo o odběrná místa, kde došlo například v posledním roce ke změně vlastníka nemovitosti, převodům v rámci dědictví apod.

Aktuálně je u innogy v záchranném režimu DPI s dodávkou zemního plynu necelých 11 tisíc zákazníků. K zákazníkům z podzimu přibylo dalších šest tisíc zákazníků, jejichž dodavatelé ukončili činnost na přelomu roku. „Zákazníci těchto menších dodavatelů jsou aktivnější a DPI urychleně opouštějí. To by měli udělat i všichni ostatní zákazníci, kteří stále ještě neuzavřeli novou standardní smlouvu. Na rozdíl od hektického podzimu už dnes není problém navštívit naši pobočku, dostupnější je i naše zákaznická linka,“  řekl David Konvalina, ředitel innogy pro maloobchod a marketing.

Finišuje také vyúčtování zákazníků DPI. K dnešnímu dni už innogy zákazníkům DPI rozeslala celkem 216 tisíc ukončovacích faktur, po jejichž vypořádání definitivně končí pro dodavatele i pro zákazníky režim DPI. „Fakturujeme bezodkladně. V momentě, kdy od distributora obdržíme stav měřidla, zasíláme závěrečné vyúčtování. Veškeré přeplatky záloh vracíme zákazníkům ve zkrácené lhůtě deseti dnů. V případě nedoplatků nadále platí standardní lhůta 20 dnů splatnosti,“  dodal Konvalina.

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Offline

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.