Přejít na elektřinu k innogy - podnikatel

Přejít k innogy a získat stabilní dodávky elektřiny je snadné a rychlé. Rádi vám pomůžeme a zdarma zařídíme vše potřebné.

  • Jak uzavřít smlouvu

    Vyberte si z nabídky elektřiny od innogy. Poradíme vám i s ‍výběrem tarifu.

    Smlouvu řešte způsobem, který vám nejvíce vyhovuje:

     

    • online v odkazu, který vám po ‍dohodě zašle pracovník zákaznické linky innogy do ‍vašeho e-mailu 
    • vyplňte vaše telefonní číslo a ‍my vám zavoláme zpět
    • osobně v ‍některém z ‍našich zákaznických ‍center
    • telefonicky na ‍zákaznické lince innogy 800 ‍11 ‍33 ‍55

     

    K uzavření smlouvy potřebujete:

    • doklad totožnosti (občanský průkaz nebo cestovní pas),
    • nájemní smlouvu (nebo také kupní smlouvu, darovací smlouvu nebo čestné prohlášení s podpisem majitele nemovitosti) nebo výpis z katastru nemovitostí.

    Dále si připravte , DIČ a číslo účtu pro bezhotovostní úhrady.

  • Chcete na sebe přepsat smlouvu např. po stěhování nebo úmrtí původního zákazníka?

    Smlouvu můžete jednoduše převést na své jméno a plynule navázat na odběr předchozího zákazníka (nedochází k demontáži měřidla).

    Nejjednodušší způsob je online přepis.

    Pro bližší informace si přečtěte podrobné pokyny.

  • Chcete připojit zcela nové odběrné místo např. novostavbu?

    Dokončujete novostavbu a ‍chcete se připojit k ‍odběru elektřiny, a to v ‍místě, kde odběr nikdy předtím nebyl? V tomto případě se nejedná o ‍přepis energií, ale o ‍zřízení nového odběrného místa.

    Rádi vám se ‍vším pomůžeme.

    • Seznamte se s naší produktovou nabídkou elektřiny pro vaše odběrné místo a ‍vyberte si ideální produkt přímo pro ‍vás.
    • Následně zavolejte zákaznickou linku innogy zdarma 800 ‍11 ‍33 ‍55.
    • Jsme připraveni obsloužit vás i ‍na ‍jakémkoliv zákaznickém centru innogy.

     

  • Zahájení dodávky

    Po uzavření smlouvy a úspěšné změně dodavatele vám písemně zašleme:

    • uvítací dopis
    • rozpis záloh s předepsanou částkou, periodicitou a bankovním spojením

    K datu výpovědi zaniká vaše stávající smlouva s dosavadním dodavatelem a je zahájena dodávka elektřiny od innogy.

    • provozovatel distribuční soustavy provede k termínu změny dodavatele odečet vašeho elektroměru
    • váš stávající dodavatel elektřiny vám vystaví a zašle ukončovací fakturu

 

Jak rychle dojde ke ‍změně dodavatele elektřiny?

Maximálně urychlujeme celý postup. Termín začátku odběru elektřiny od ‍innogy ale závisí také na ‍délce výpovědní lhůty u ‍stávajícího dodavatele, která je většinou 3 ‍měsíce.

Časový harmonogram přechodu na elektřinu k innogy
Příklad: Pokud zašlete dokumenty do innogy např. ‍do ‍19. ‍5., pak poslední den účinnosti smlouvy s ‍vaším stávajícím dodavatelem, tzn. ‍datum výpovědi, je 31. ‍8. Zahájení dodávky elektřiny proběhne tedy k ‍1. ‍9.

Co zůstává stejné po ‍přechodu k ‍innogy?

  • obdržíte jednu fakturu za ‍odběr elektrické energie (nově však od ‍innogy)
  • nemění se termín odečtu elektroměru
  • nedojde k ‍žádným technickým zásahům, ani např. k ‍výměně elektroměru
  • stejné jsou kontakty na ‍poruchovou linku v ‍případě problémů s ‍dodávkou elektřiny

Firmy a ‍podnikatelé získávají s ‍innogy

Časy spínání HDO

Časy spínání HDO (hromadné dálkové ovládání, díky němu váš bojler, přímotop, akumulační kamna nebo i tepelné čerpadlo využívá elektřinu v nízkém tarifu) naleznete na webu vašeho distributora elektřiny:

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Offline

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Offline

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.