Zbavte se starostí, my to zařídíme

  • Problémy v ‍domácnosti vyřešíme 24/7

  • Opravu spotřebiče zaplatíme až ‍do ‍limitu 10 ‍000 ‍Kč

  • Opravíme až ‍10 ‍let staré spotřebiče

  • Na innogy ‍asistenční služby se ‍můžete spolehnout

Co všechno vyřeší innogy Domácí asistence

Porouchané spotřebiče

Porouchané spotřebiče

  • Opravíme pračku, myčku, ledničku i další spotřebiče. (Varianta Basic i Premium)
  • Opravíme pračku, myčku, ledničku i další spotřebiče. (Varianta Basic i Premium)

Havárie v domácnosti

Havárie v domácnosti

  • Na pomoc přispěchá elektrikář, plynař, instalatér i ‍topenář. (Varianta Premium)
  • Na pomoc přispěchá elektrikář, plynař, instalatér i ‍topenář. (Varianta Premium)

Zabouchnuté dveře

Zabouchnuté dveře

  • Zámečník dorazí na ‍místo a ‍co ‍nejrychleji vás zase pustí domů. (Varianta Premium)
  • Zámečník dorazí na ‍místo a ‍co ‍nejrychleji vás zase pustí domů. (Varianta Premium)

Vyberte si variantu, která vám bude lépe vyhovovat

Basic
jen za 49 Kč měsíčně

  • Opravu až ‍10 ‍let starého spotřebiče (náhradní díly až ‍do ‍výše 2 ‍500 ‍Kč, doprava, práce a drobný materiál)
  • Postaráme se o ‍ledničku, mrazničku, sporák, troubu, digestoř, pračku, sušičku, myčku i ‍televizi

  • Hodnota opravy až 10 000 ‍Kč

To chci

Premium
jen za 129 Kč měsíčně

  • Opravu až ‍10 ‍let starého spotřebiče (náhradní díly až ‍do ‍výše 5 ‍000 ‍Kč, doprava, práce a drobný materiál)
    Hodnota opravy až 10 000 Kč
  • Zajištění řemeslníka (elektrikář, instalatér, plynař, topenář, čistič odpadů) pro ‍havarijní situace
    Hodnota opravy až 10 000 Kč
  • Zajištění zámečníka, když si zabouchnete dveře
    Hodnota opravy až 5 000 Kč

To chci

Využijte limitovanou AKCI

domácí asistence až na ‍2 ‍roky ZDARMA k ‍nové smlouvě na ‍elektřinu či ‍plyn.
 

Co vás ještě zajímá?

  • Jak služba funguje?

    Služba má 2 ‍varianty – Basic a ‍Premium.

    Jakmile se něco přihodí (porucha spotřebiče v ‍případě varianty Basic, porucha spotřebiče, havárie v ‍domácnosti nebo zabouchnuté dveře u ‍varianty Premium), stačí zavolat 221 ‍586 ‍452 a ‍škodu nahlásit. Technik k ‍vám dorazí co ‍nejdříve a ‍vše vyřeší.

  • Pro koho je služba určena?

    Služba innogy Domácí asistence je ‍určena pro zákazníky innogy z ‍řad domácností.

  • Jaké spotřebiče a opravy služba zahrnuje?

    Služba má varianty Basic a ‍Premium
    Obě varianty služby se ‍vztahují na ‍opravy následujících spotřebičů: lednička, mraznička, sporák, trouba, digestoř, pračka, sušička, myčka a televize, za ‍níže uvedených podmínek.

    Varianta Basic

    • Vyřešíme poruchy spotřebičů s ‍limitem stáří 10 ‍let. Dopravu, práci a ‍drobný materiál i ‍náhradní díly až ‍do ‍výše 2 ‍500 ‍Kč. Limit plnění je ‍10 ‍000 ‍Kč.


    Varianta Premium

    • Vyřešíme poruchy spotřebičů s ‍limitem stáří 10 ‍let. Dopravu, práci a ‍drobný materiál i ‍náhradní díly až ‍do ‍výše 5 ‍000 ‍Kč. Limit plnění je ‍10 ‍000 ‍Kč. 
    • Zajistíme řemeslníka (elektrikář, instalatér, plynař, topenář, čistič odpadů) pro ‍havarijní situace. Limit plnění je ‍10 ‍000 ‍Kč.
    • Zajistíme zámečníka v ‍případě zabouchnutých dveří. Dopravu, práci a ‍drobný materiál, výměnu zámkové vložky do ‍limitu 1 ‍000 ‍Kč. Limit plnění je ‍5 ‍000 ‍Kč.

  • Kolikrát do roka mohu službu využít?

    Asistenci je možné využít 2× ‍za ‍pojistný rok pro spotřebiče, 2× ‍pro ‍havárii a ‍2× ‍na ‍zabouchnuté dveře (dle ‍sjednané varianty).

  • Které značky spotřebičů opravujete?

    Do ‍asistence spadají všechny značky, které se oficiálně prodávají v ‍České republice.

  • Opravy řeší přímo innogy?

    Asistenci zajišťuje asistenční společnost Europ Assistance, která se na ‍tuto službu specializuje. V ‍České republice působí více než ‍20 ‍let a je ‍jedním z ‍lídrů poskytování asistenčních služeb v ‍celé Evropě.

  • Jak probíhají platby?

    Cena služby se ‍jednoduše přičte k ‍zálohám za ‍plyn nebo elektřinu.
     

Co dělat, když se něco přihodí?

  • Zavolejte 221 586 452 klidně v ‍noci nebo o ‍víkendu

  • Nahlaste, co se ‍stalo a jak potřebujete pomoci

  • Připravte si doklad o ‍stáří spotřebiče (účtenku či ‍foto výrobního štítku)

  • Asistenční společnost ihned začne hledat řemeslníka, který situaci vyřeší

Na co se ještě ptáte?

  • Jak mám nahlásit problém?

    Zavolejte na ‍telefonní číslo 221 ‍586 ‍452 a ‍vysvětlete, co ‍přesně se ‍stalo. Připravte si ‍číslo vaší smlouvy na ‍asistenční služby, najdete je v ‍uvítacím dopise nebo v ‍přihlášce ke ‍službě, kterou jste podepisoval společně se ‍smlouvou. Pokud se jedná o ‍poruchu spotřebiče, budete navíc potřebovat doklad o ‍jeho stáří. Operátor sežene co ‍nejdříve řemeslníka, ten ‍dorazí s ‍potřebným vybavením k ‍vám domů a ‍vše vyřeší.

  • Jaké porouchané spotřebiče nebo závady mohu nahlásit?

    Záleží, zda ‍máte variantu Basic nebo Premium. Tuto informaci najdete v ‍přihlášce ke ‍službě, kterou jste podepisoval společně se ‍smlouvou či v ‍uvítacím dopise.
    Obě varianty služby se vztahují na opravy následujících spotřebičů: lednička, mraznička, sporák, trouba, digestoř, pračka, sušička, myčka a televize (za ‍níže uvedených podmínek). Týká se ‍závad, které mají vliv na ‍funkčnost spotřebiče.

    Do asistence spadají všechny značky, které se ‍oficiálně prodávají v ‍České republice.

    Varianta Basic

    • Vyřešíme poruchy spotřebičů s ‍limitem stáří 10 ‍let. Dopravu, práci a drobný materiál i ‍náhradní díly až ‍do ‍výše 2 ‍500 ‍Kč. Limit plnění je ‍10 ‍000 ‍Kč.

     

    Varianta Premium

    • Vyřešíme poruchy spotřebičů s ‍limitem stáří 10 ‍let. Dopravu, práci a ‍drobný materiál i ‍náhradní díly až ‍do ‍výše 5 ‍000 ‍Kč. Limit plnění je ‍10 ‍000 ‍Kč.
    • Zajistíme řemeslníka (elektrikář, instalatér, plynař, topenář, čistič odpadů) pro ‍havarijní situace. Limit plnění je ‍10 ‍000 ‍Kč.
    • Zajistíme zámečníka v ‍případě zabouchnutých dveří. Dopravu, práci a ‍drobný materiál, výměnu zámkové vložky do ‍limitu 1 ‍000 ‍Kč. Limit plnění je ‍5 ‍000 ‍Kč.

  • Jak mohu prokázat stáří spotřebiče?

    Pro nahlášení poruchy postačí fotografie výrobního štítku daného spotřebiče. Pokud stále máte prodejní doklad, můžete nám ho ‍elektronicky předat.
     
  • Do kdy mám nahlásit škodu?

    Vzniklou škodu nahlaste prosíme co ‍nejdříve. Zejména u ‍odlehlejších lokalit k ‍vám řemeslník může dorazit během několika dní a ‍je ‍tedy lepší škodu uplatnit ihned.

  • Za jak dlouho řemeslník přijede?

    Vždy se snažíme řemeslníka nebo technika sehnat co ‍nejdříve. Ve ‍větších městech pomoc dorazí obvykle velmi rychle, u ‍okrajových částí republiky to však může trvat o ‍něco déle. Samotné řešení problému i ‍čas potřebný na ‍opravu následně vždy závisí na ‍dostupnosti náhradních dílů nebo jiných aspektech opravy.

  • Kde najdu informaci, jakou variantu služby mám?

    Sjednaná varianta je uvedena v ‍přihlášce ke službě, kterou jste s ‍námi podepsal při ‍sjednání asistenčních služeb či v ‍uvítacím dopise. Rádi vám ji ‍také sdělíme na ‍bezplatné lince 800 ‍11 ‍33 ‍55.

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Offline

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.