Přepis osobně - nový zákazník - ne innogy - původní není součinný

Pokud pro vyřizování svých záležitostí preferujete osobní jednání, navštivte kterékoliv z našich Zákaznických center. Naši specialisté vám rádi a ochotně vše zařídí.

Nezapomeňte si s sebou přinést

  • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti
  • dokument prokazující vlastnické právo k nemovitosti (kupní nebo nájemní smlouva)
  • číslo bankovního účtu nebo spojovací číslo SIPO
  • aktuální stav plynoměru/elektroměru
  • může vám pomoci faktura od původního zákazníka v místě, které přihlašujete

 

V případě, že se původní zákazník odstěhoval (neznámo kam), probíhá přepis smlouvy na základě Čestného prohlášení, které je k dispozici na Zákaznickém centru.

Termín návštěvy si můžete po zvolení požadovaného Zákaznického centra online zarezervovat.

Tip: Chcete ušetřit čas a vyřídit vše rovnou z domova? Využijte jednoduchou online aplikaci prepisenergii.cz, se kterou vše zvládnete během několika minut.