Přepis osobně - nový zákazník - ne innogy - původní není součinný

Pokud pro vyřizování svých záležitostí preferujete osobní jednání, navštivte kterékoliv z našich Zákaznických center. Naši specialisté vám rádi a ochotně vše zařídí.

Nezapomeňte si s sebou přinést

  • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti
  • dokument prokazující vlastnické právo k nemovitosti (kupní nebo nájemní smlouva)
  • číslo bankovního účtu nebo spojovací číslo SIPO
  • aktuální stav plynoměru/elektroměru
  • může vám pomoci faktura od původního zákazníka v místě, které přihlašujete

V případě, že se původní zákazník odstěhoval (neznámo kam), probíhá přepis smlouvy na základě Čestného prohlášení, které je k dispozici na Zákaznickém centru. Pro zajištění rychlého vyřešení přepisu bez případných komplikací je však vždy lepší, aby nám původní zákazník podepsal Plnou moc pro změnu dodavatele nebo svůj smluvní vztah sám vypověděl, případně vás k tomuto účelu zplnomocnil.

Termín návštěvy si můžete po zvolení požadovaného Zákaznického centra online zarezervovat.

Tip: Chcete ušetřit čas a vyřídit vše rovnou z domova? Využijte jednoduchou online aplikaci prepisenergii.cz, se kterou vše zvládnete během několika minut.