![velký](/-/media/Images/innogy-website/components/carousel/sluzby/innogy_header_sps-web_740x420_v3.jpg)
![velký](/-/media/Images/innogy-website/components/carousel/sluzby/innogy_header_sps-web_740x420_v3.jpg)
Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu
Produkty a služby pro malé firmy a podnikatele
S odběrem:
elektřina do 200 MWh
plyn do 630 MWh
Produkty a služby pro velké firmy a veřejnou správu
S odběrem:
elektřina od 200 MWh
plyn od 630 MWh
Váš požadavek do dvou pracovních dnů předáme opraváři a ten se s vámi spojí.
Jsme autorizováni pro servis plynových spotřebičů do výkonu 50 kW následujících značek:
Ariston, Baxi, Brötje, Thermona (Therm), Dakon, Destila, De Dietrich, Chaffoteaux, Junkers, Buderus, Immergas, Viessmann, Quantum, Bosch, Protherm, Vaillant a Wolf.
Na začátku každého servisního zásahu provede náš technik odbornou prohlídku. Z prohlídky vyplyne skutečný rozsah činností, které bude potřeba provést (s přihlédnutím k typu a technickému stavu spotřebiče, při respektování požadavků výrobce).
V běžných případech trvá servis plynového kotle bez zásobníku TUV přibližně 30 minut a jeho obsahem je:
Měření spalin je nutné provádět z důvodu seřízení spotřebiče pro optimální režim spalování a především z důvodu jeho bezpečného provozu.
Po každém servisu vám zašleme elektronicky, popř. v tištěné podobě Protokol o údržbě plynového spotřebiče. Tento servisní list doporučujeme uschovat i pro případ havárie kotle a poškození domu/bytu, kdy je nutné pro plnění pojišťovny předložit protokol o pravidelné servisní prohlídce. Servisní protokol najdete také v aplikaci/portálu innosvět v sekci Dokumenty/Služby.
Službu pravidelného předplaceného servisu nabízíme pouze zákazníkům innogy s aktivní smlouvou na zemní plyn nebo elektřinu.
Cena pravidelného ročního servisu plynových spotřebičů je rozložena do 12 měsíčních částek – viz ceník služby. Od 1. 7. 2024 jsme cenu zvýšili, takže aktuálně každý měsíc zaplatíte 245 Kč. Pokud platíte před provedením servisu 12 měsíců, za roční servis už nic nedoplácíte.
Více o službě pravidelného servisu najdete ve smlouvě, kterou ke službě podepisujete.
Provádění pravidelného servisu je podmínkou pro splnění záručních podmínek výrobců plynových kotlů. Zároveň je předepsaný legislativou pro naplnění podmínek bezpečného provozování plynového spotřebiče. Pro vás z toho plyne také ekonomická výhoda – dobře udržovaný a správně seřízený kotel vám může ušetřit až několik tisíc korun ročně díky nižší spotřebě plynu. Pravidelným servisem také můžete včas zamezit poruchám spotřebiče způsobeným opotřebením jeho dílů a zároveň prodloužit jeho životnost.
Výrobci doporučují provádět pravidelný servis minimálně 1× ročně. V odůvodněných případech může dle výsledku měření spalin servisní technik doporučit kratší servisní interval.
Pro veškeré práce na vašem plynovém spotřebiči je nutné mít elektrikářskou a plynařskou kvalifikaci a zároveň certifikované školení od výrobce daného spotřebiče. Proto vám tento postup rozhodně nedoporučujeme.
Je možné použít jednoduchou pomůcku, podle které poznáte kvalitu poskytnutého servisu.
Pokud technikovi zabere pravidelná servisní prohlídka kotle pouze 10 minut, příště si ho již nezvěte. Možná jste v danou chvíli ušetřili nějakou tu stokorunu, ale váš kotel zcela jistě nedostal péči v rozsahu, který vyžaduje, což se projeví na spotřebě plynu, bezpečnosti provozu a jeho životnosti. Ve výsledku vás tak takový „levný“ servis přijde dosti draho.