

Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu
Produkty a služby pro malé firmy a podnikatele
S odběrem:
elektřina do 200 MWh
plyn do 630 MWh
Produkty a služby pro velké firmy a veřejnou správu
S odběrem:
elektřina od 200 MWh
plyn od 630 MWh
Provádění pravidelného servisu je podmínkou pro splnění záručních podmínek výrobců plynových kotlů. Zároveň je předepsaný legislativou pro naplnění podmínek bezpečného provozování plynového spotřebiče. Pro vás z toho plyne také ekonomická výhoda – dobře udržovaný a správně seřízený kotel vám může ušetřit až několik tisíc korun ročně díky nižší spotřebě plynu. Pravidelným servisem také můžete včas zamezit poruchám spotřebiče způsobeným opotřebením jeho dílů a zároveň prodloužit jeho životnost.
Výrobci doporučují provádět pravidelný servis minimálně 1× ročně. V odůvodněných případech může dle výsledku měření spalin servisní technik doporučit kratší servisní interval.
Pokud je spotřebič dlouhodobě odstaven, odpojen od energií a nepoužívá se, není nutné pravidelný servis provádět. V případě opětovného uvedení do provozu je nutné přivolat servisního technika, který spotřebič zkontroluje, seřídí a odborně uvede do opětovného provozu.
Pro veškeré práce na vašem plynovém spotřebiči je nutné mít elektrikářskou a plynařskou kvalifikaci a zároveň certifikované školení od výrobce daného spotřebiče. Proto vám tento postup rozhodně nedoporučujeme.
Je možné použít jednoduchou pomůcku, podle které poznáte kvalitu poskytnutého servisu.
Pokud technikovi zabere pravidelná servisní prohlídka kotle pouze 15-20 minut, příště si ho již nezvěte. Možná jste v danou chvíli ušetřili nějakou tu stokorunu, ale váš kotel zcela jistě nedostal péči v rozsahu, který vyžaduje, což se projeví na spotřebě plynu, bezpečnosti provozu a jeho životnosti. Ve výsledku vás tak takový „levný“ servis přijde dosti draho.
Tuto situaci rozhodně nepodceňujte, ve většině případů je to z důvodu nevyhovujícího technického stavu nebo umístění kotle. Další provoz spotřebiče v nevyhovujícím technickém stavu by mohl vážně ohrozit vaše zdraví, případně způsobit škody i na majetku. Pravděpodobně nastal čas na výměnu za nový - bezpečný, spolehlivý a úsporný spotřebič. Pobavte se o výměně přímo s technikem. I on vám dokáže nabídnout řešení.
Jsme autorizováni pro servis plynových spotřebičů do výkonu 50 kW, a to následujících značek:
Ariston, Baxi, Brőtje, Thermona (Therm), Dakon, Destila, De Dietrich, Chaffoteaux, Junkers, Buderus, Immergas, Viessmann, Viadrus, Quantum, John Wood, Bosch, Protherm, Vaillant a Wolf.
Na začátku každého servisního zásahu provede náš technik odbornou prohlídku, ze které vyplyne skutečný rozsah činností, které bude potřeba provést (s přihlédnutím k typu a technickému stavu spotřebiče, při respektování požadavků výrobce).
V běžných případech trvá servis plynového kotle bez zásobníku TUV přibližně 60 minut a jeho obsahem je:
Měření spalin je nutné provádět z důvodu seřízení spotřebiče pro optimální režim spalování a především z důvodu jeho bezpečného provozu.
Po každém servisu vám zašleme elektronicky, popř. v tištěné podobě Protokol o údržbě plynového spotřebiče. Tento servisní list doporučujeme uschovat i pro případ havárie kotle a poškození domu/bytu, kdy je nutné pro plnění pojišťovny předložit protokol o pravidelné servisní prohlídce. Servisní protokol najdete také v aplikaci/portálu innosvět v sekci Dokumenty/Služby.
Službu pravidelného předplaceného servisu nabízíme pouze zákazníkům innogy s aktivní smlouvou na zemní plyn nebo elektřinu.
Cena pravidelného ročního servisu plynových spotřebičů je rozložena do 12 měsíčních částek – viz ceník služby. To znamená, že aktuálně každý měsíc platíte 222 Kč. Pokud platíte před provedením servisu 12 měsíců, za roční servis už nic nedoplácíte.
Více o službě pravidelného servisu najdete ve smlouvě, kterou ke službě podepisujete.
Stačí zavolat na linku 800 32 32 32 nebo vyplnit poptávkový formulář. Po jeho odeslání vám zavoláme a společně servis domluvíme. Samozřejmě se můžete také osobně zastavit v pobočce innogy.
Aktuálně si jako innogy zákazník můžete sjednat i jednorázový servis. Po uhrazení celé částky 2 929 Kč vás budeme nejpozději do 14 dnů kontaktovat kvůli termínu jednorázového servisu. S jednorázovým servisem nemusíte čekat cca 12 měsíců, ale přicházíte o výhody předplacené služby - rozložení částky na 12 měsíců a termín pravidelné prohlídky hlídáme za vás.
Doporučujeme vám tedy sjednat zároveň jednorázový servis i předplacenou službu.
Líbilo se mi slušné jednání a vstřícnost, servis pak proběhl tak, jak má, takže perfektní. Skvělé je, že nemusím nic hlídat, sami se mi každý rok ozvou. Navíc mi vyhovuje, že si mohu cenu ročního servisu rozdělit na menší částky každý měsíc.
Jsou to opravdu poctiví a slušní řemeslníci. U innogy mám servis už 3 roky a vždycky kotel rozeberou a celý vyčistí.
Konečně přišel někdo, kdo tomu rozumí. Líbí se mi, že si termín ročního servisu hlídáte. Takto nám to vyhovuje a budeme s vámi pokračovat.
Nemusíte dělat nic, služba běží dále. Termín pravidelného servisu samozřejmě hlídáme za vás a sami se vám ozveme.
Rozdíl v ceně doplatíte v první faktuře po provedeném servisu. Následně vám budou poplatky na službu automaticky navýšeny na avizovaných 222 Kč měsíčně.
Pokud si i přesto přejete zvýšit zálohy dříve, zavolejte na 800 32 32 32, případně se stavte v nejbližší pobočce.
Pokud váš kotel nefunguje, jak má, nebo vykazuje chybu, je třeba ho okamžitě opravit a nečekat na roční pravidelný servis. Se službou přeplaceného servisu získáváte navíc tzv. poruchový servis, což znamená, že vám seženeme kontakt na opraváře značky vašeho kotle. V případě zájmu nás kontaktujte vyplněním poptávkového formuláře nebo na lince 800 32 32 32. Do 2 pracovních dnů od nahlášení poruchy předáme potřebné údaje opraváři, který s vámi domluví termín a odhadne celkové náklady na opravu, vč. dopravy. Domluva je pak již na vás. Náklady spojené s opravou poruchy kotle nejsou hrazeny z předplatného na pravidelný servis a platíte je v plné výši opraváři.
V ceně servisu kotle je zahrnuta odborná práce technika, doprava a drobný materiál (např. šrouby). Po každém pravidelném servisu vám innogy vystaví fakturu, ve které vám zúčtuje zaplacené zálohy, realizaci servisu a případné slevy.
Náhradní díly ani náklady na dodatečnou opravu odhalené závady nad rámec pravidelného servisu nejsou součástí služby. Pokud technikovi odsouhlasíte dodatečný rozsah prací, bude vám vystavena na tyto služby samostatná faktura od dodavatelské společnosti.
Tuto situaci rozhodně nepodceňujte, ve většině případů je to z důvodu nevyhovujícího technického stavu nebo umístění kotle. Další provoz spotřebiče v nevyhovujícím technickém stavu by mohl vážně ohrozit vaše zdraví, případně způsobit škody na majetku. Pravděpodobně nastal čas na výměnu za nový - bezpečný, spolehlivý a úsporný spotřebič. Pobavte se o výměně přímo s technikem. I on vám dokáže nabídnout řešení.
Pokud dojde k odstavení kotle v rámci servisní prohlídky, technik vám předá doklad o nezpůsobilosti kotle. Nebudete hradit plnou výši ceny ročního servisu a přeplatek vám vrátíme zpět. Pokud si pořídíte nový kotel, doporučujeme sjednat znovu pravidelný servis.
12 měsíců od podpisu smlouvy vám zajistíme pravidelný servis vašeho kotle. Sami se vám ozveme a vše společně naplánujeme. Další servisy pak provádíme vždy po 12 měsících.
Pokud by se stalo, že pravidelný servis proběhne dříve než po 12 měsících a nebude v tu dobu uhrazeno všech 12 měsíčních poplatků, bude vám po provedeném servisu vystavena samostatná faktura na doplatek celé roční částky servisu.
Pokud chcete provést servis dříve než po 12 měsících od podpisu smlouvy, aktuálně počítejte s delší lhůtou pro provedení servisu kotle než obvykle. V takovém případě nás kontaktujte poptávkovým formulářem nebo na lince 800 32 32 32. Pouze prosím očekávejte, že neuhrazené měsíční poplatky do výše ceny servisu doplatíte samostatnou fakturou, kterou vám po provedeném servisu pošleme.
Výhodou služby pravidelného servisu je, že se vám sami ozveme a tím nemusíte myslet na naplánování termínu servisu. Pokud nesouhlasíte s navrženým termínem a chcete provést servis v pozdějších měsících, můžete navržený termín odmítnout. Pro nový termín nás ale budete muset kontaktovat vy na telefonu 800 32 32 32. Uděláme maximum, abychom vyhověli vašemu požadavku. Vzhledem k tomu, že bude čerpání zařazeno mimo plánované kapacity dodavatelské firmy, může dojít k prodlení v realizaci servisu.
Smlouvu můžete bez udání důvodu zrušit. Výpověď musí být písemná. Pokud smlouvu rušíte před prvním čerpáním servisu, bude vám naúčtován poplatek spojený s ukončením dle ceníku.
Zavoláme vám, jakmile to bude možné
Zavoláme vám, jakmile to bude možné
Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.
Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.
Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.