

Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu
Produkty a služby pro malé firmy a podnikatele
S odběrem:
elektřina do 200 MWh
plyn do 630 MWh
Produkty a služby pro velké firmy a veřejnou správu
S odběrem:
elektřina od 200 MWh
plyn od 630 MWh
Váš požadavek do dvou pracovních dnů předáme opraváři, který se s vámi spojí.
Jsme autorizováni pro servis plynových spotřebičů do výkonu 50 kW, a to následujících značek:
Ariston, Baxi, Brőtje, Thermona (Therm), Dakon, Destila, De Dietrich, Chaffoteaux, Junkers, Buderus, Immergas, Viessmann, Quantum, John Wood, Bosch, Protherm, Vaillant a Wolf.
Na začátku každého servisního zásahu provede náš technik odbornou prohlídku, ze které vyplyne skutečný rozsah činností, které bude potřeba provést (s přihlédnutím k typu a technickému stavu spotřebiče, při respektování požadavků výrobce).
V běžných případech trvá servis plynového kotle bez zásobníku TUV přibližně 60 minut a jeho obsahem je:
Měření spalin je nutné provádět z důvodu seřízení spotřebiče pro optimální režim spalování a především z důvodu jeho bezpečného provozu.
Po každém servisu vám zašleme elektronicky, popř. v tištěné podobě Protokol o údržbě plynového spotřebiče. Tento servisní list doporučujeme uschovat i pro případ havárie kotle a poškození domu/bytu, kdy je nutné pro plnění pojišťovny předložit protokol o pravidelné servisní prohlídce. Servisní protokol najdete také v aplikaci/portálu innosvět v sekci Dokumenty/Služby.
Službu pravidelného předplaceného servisu nabízíme pouze zákazníkům innogy s aktivní smlouvou na zemní plyn nebo elektřinu.
Cena pravidelného ročního servisu plynových spotřebičů je rozložena do 12 měsíčních částek – viz ceník služby. To znamená, že aktuálně každý měsíc platíte 222 Kč. Pokud platíte před provedením servisu 12 měsíců, za roční servis už nic nedoplácíte.
Více o službě pravidelného servisu najdete ve smlouvě, kterou ke službě podepisujete.
Stačí zavolat na linku 800 32 32 32 nebo vyplnit poptávkový formulář. Po jeho odeslání vám zavoláme a společně servis domluvíme. Samozřejmě se můžete také osobně zastavit v pobočce innogy.
Aktuálně si jako innogy zákazník můžete sjednat i jednorázový servis. Po uhrazení celé částky 2 929 Kč předáme požadavek na servis dodavateli, ale s ohledem na začínající topnou sezónu vám nedokážeme garantovat lhůtu, kdy vás budeme kontaktovat kvůli termínu jednorázového servisu. S jednorázovým servisem nemusíte čekat cca 12 měsíců, ale přicházíte o výhody předplacené služby - rozložení částky na 12 měsíců a termín pravidelné prohlídky hlídáme za vás.
Doporučujeme vám tedy sjednat zároveň jednorázový servis i předplacenou službu.
Provádění pravidelného servisu je podmínkou pro splnění záručních podmínek výrobců plynových kotlů. Zároveň je předepsaný legislativou pro naplnění podmínek bezpečného provozování plynového spotřebiče. Pro vás z toho plyne také ekonomická výhoda – dobře udržovaný a správně seřízený kotel vám může ušetřit až několik tisíc korun ročně díky nižší spotřebě plynu. Pravidelným servisem také můžete včas zamezit poruchám spotřebiče způsobeným opotřebením jeho dílů a zároveň prodloužit jeho životnost.
Výrobci doporučují provádět pravidelný servis minimálně 1× ročně. V odůvodněných případech může dle výsledku měření spalin servisní technik doporučit kratší servisní interval.
Pokud je spotřebič dlouhodobě odstaven, odpojen od energií a nepoužívá se, není nutné pravidelný servis provádět. V případě opětovného uvedení do provozu je nutné přivolat servisního technika, který spotřebič zkontroluje, seřídí a odborně uvede do opětovného provozu.
Pro veškeré práce na vašem plynovém spotřebiči je nutné mít elektrikářskou a plynařskou kvalifikaci a zároveň certifikované školení od výrobce daného spotřebiče. Proto vám tento postup rozhodně nedoporučujeme.
Je možné použít jednoduchou pomůcku, podle které poznáte kvalitu poskytnutého servisu.
Pokud technikovi zabere pravidelná servisní prohlídka kotle pouze 15-20 minut, příště si ho již nezvěte. Možná jste v danou chvíli ušetřili nějakou tu stokorunu, ale váš kotel zcela jistě nedostal péči v rozsahu, který vyžaduje, což se projeví na spotřebě plynu, bezpečnosti provozu a jeho životnosti. Ve výsledku vás tak takový „levný“ servis přijde dosti draho.
Tuto situaci rozhodně nepodceňujte, ve většině případů je to z důvodu nevyhovujícího technického stavu nebo umístění kotle. Další provoz spotřebiče v nevyhovujícím technickém stavu by mohl vážně ohrozit vaše zdraví, případně způsobit škody i na majetku. Pravděpodobně nastal čas na výměnu za nový - bezpečný, spolehlivý a úsporný spotřebič. Pobavte se o výměně přímo s technikem. I on vám dokáže nabídnout řešení.