2. dubna 2019

Nová služba pomáhá neslyšícím

V Česku trápí sluchové vady asi půl milionu lidí. Je jasné, že tyto osoby mají v jistém směru specifické potřeby. A to například i pokud jde o běžnou komunikaci.

Právě pro zákazníky trpící poruchami sluchu jsme u nás v innogy ve spolupráci s firmami Transkript a TextCom spustili novou službu. Na podrobnosti jsme se zeptali jednatele společnosti innogy Zákaznické služby Lukáše Roubíčka.

Co přesně tato služba nabízí?

Služba je dostupná v pracovních dnech od 9 do 18 hodin. Nabízí přepis mluveného slova do textové formy v reálném čase. Zákazníkům umožňuje sdělovat požadavky běžnou mluvou a odpovědi od innogy číst v podobě textu. Sluchově znevýhodnění zákazníci tak mohou jednodušeji komunikovat s personálem innogy prostřednictvím linky na webu innogy.cz a ve vybraných zákaznických centrech. Aktuálně je to v Plzni, v Praze na Chodově, v Plynárenské ulici v Brně, v Ústí nad Labem a v Plynární ulici v Ostravě. V případě dobrých výsledků systém rozšíříme do dalších míst. Naši klienti využívají službu bezplatně a je vhodná i pro nedoslýchavé seniory.

Jak služba funguje?

Po vstupu na náš web zákazník klikne na piktogram pro neslyšící a napíše svoje telefonní číslo. Na to mu zavolá náš specialista zákaznického servisu, který díky telefonnímu spojení slyší, co zákazník říká. Na lince je současně přítomen i zaměstnanec společnosti Transkript či TextCom. Ten přepisuje odpovědi našeho specialisty do textové formy, přičemž text se v reálném čase zobrazuje na monitoru zákazníkova počítače.

Kdo zajišťuje přepis mluvené řeči?

Vlastní přepis mluvené řeči ve společnostech Transkript a TextCom provádí sedm zaměstnanců, z toho šest nevidomých. Jde o lidi, kteří svůj hendikep dokázali proměnit v přednost.

Chcete vědět více?

Zavoláme vám ihned

Online

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Chcete vědět více?

Jsme offline - zavoláme vám následující pracovní den

Offline

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám