Pohlídáme za vás termín prohlídky plynového kotle

Asi to všichni známe. Popsaný kalendář nejrůznějšími poznámkami, kdy se má v jaký den co zařídit. Abychom našim zákazníkům alespoň trochu ulevili, pohlídáme za ně v rámci služby Bezpečný kotel termín další servisní prohlídky plynového kotle. A navíc jim k tomu budeme archivovat i veškerou servisní historii.
Pokud si budete objednávat servis plynového kotle, můžete využít naši bezplatnou zákaznickou linku. Na rozdíl od některých menších servisních firem nemusíte u nás v innogy ani v hlavní sezoně čekat třeba až několik měsíců na potvrzení volného termínu. Mimochodem, naši zkušení technici zajišťují nejen pravidelný, ale také poruchový servis dvanácti značkových výrobců kotlů. Po nahlášení poruchy za vámi dojedou nejpozději do 48 hodin.
Pokud jde o odborný servis plynového kotle, ten by měl trvat minimálně 90 minut. Přidanou hodnotou pro uživatele je, že na místě nic neplatí a cena servisu se připočte k zálohám za plyn. Po provedení revize obdržíte coby zákazník Protokol o údržbě, který prokazuje, že se o svůj spotřebič řádně staráte.
Všechny údaje zpracováváme elektronicky, a to včetně těch servisních. Zákazníkovi je zasíláme již v okamžiku ukončení servisní prohlídky na jeho e-mail doplněné o podrobné výsledky měření předepsaných veličin, ale třeba i o podrobnou fotodokumentaci z průběhu servisu.