Běhat můžete i v sychravém počasí

Není špatné počasí pro běhání, jen špatně oblečený běžec.

Jste zkušený běžec? Nebo naopak teprve uvažuje, že s běháním teprve začnete? Nemusíte čekat na hezké počasí.

Začít můžete hned!

Nejdůležitější je vytrvalost a pravidelnost. Pokud chcete začít běhat, pak zkuste běhat minimálně 2 - 3 krát týdně, aby tělo začalo vůbec vnímat danou aktivitu a umožnilo jedinci se zlepšovat.

podzim

Začínejte pomalu a po malinkých vzdálenostech. Dejte sobě a svému tělu šanci, aby se přizpůsobilo. Nejčastější chybou na začátku je, že jste natěšení a začnete běhat příliš často, nebo příliš daleko, a to dřív, než získáte dobrou kondici. Hrozí tak nejen úrazy, ale i ztráta motivace, protože to nejde tak jak jste si představovali.

S běháním může začít každý

Běhání není jen pro mladé, zdravé lidi plné energie. Opak je ale pravdou. Pokud se člověk nepřepíná, začít s běháním lze v jakémkoliv věku i bez kondice. Zvolte pro začátek pomalejší tempo, zařazujte přestávky nebo střídejte běh s chůzí. 

Přihlaste na závod NIGHT RUN do Hradce Králové

… na běh se můžete zaregistrovat na stránkách běžeckého seriálu NIGHT RUN. My pro vás máme ještě jednu možnost, jak získat jedno z deseti startovných ZDARMA.

Chcete být u toho?
Do soutěže se zapojte pomocí našeho formuláře.


Můžete vyhrát jedno z deseti startovných (délku tratě si vyberete na místě).
O půlnoci 15. října vylosujeme 10 z vás, které následně budeme kontaktovat.

Nápovědu případně najdete na www.innogy.cz.

Jako ve všem – začátky nejsou lehké.

mladá žena, rozcvičení

Máte pár kilo navíc nebo nejste ve formě? Dávejte si pozor na klouby.

Pokud máte výraznou nadváhu, pak mohou trpět při běhu právě vaše klouby. Ale nemusí to tak být. Každý jedinec je jiný. Běh může mít pro naše klouby i pozitiva, protože posiluje svalstvo, vazy a tím zpevňuje klouby. Pro naše tělo i ducha je pohyb důležitý a prospěšný. Pokud se mu věnujeme pravidelně a přiměřeně, naše tělo (i duch) to jen uvítá. Ale je hloupost bez tréninku začít běhat dlouhé tratě. Velmi důležité je se správně zahřát a protáhnout, a to nejen před během, ale i po něm.

Běhat ráno? Odpoledne? Večer?

Těžko říci! Každému vyhovuje něco jiného. Není důležitá denní (nebo noční) hodina, ale pravidelnost. Ráno se doporučuje lehký běh a ideálně v klidnějším tempu.

Jak se obléknout?

Není špatné počasí, je jen špatně oblečený běžec. Oblékněte se vždy jen o jednu vrstvu méně, než když běhat nejdete. V sychravém podzimním počasí si dejte pozor, aby byly v teple nohy. Nezapomeňte na kvalitní ponožky a v případě velké zimy nebo deště, můžete si pod legíny natáhnout ještě termo prádlo a jako vrchní vrstvu větrovku.

běžecké boty

Co si obout?

Pokud je sucho, pak vám stačí klasické běžecké boty. Jakmile začne mrznout, hrozit náledí, sníh, pak se doporučují trailové boty se vzorkem, které zabrání uklouznutí.

 

Rádi vám pomůžeme, smlouvu vyřídíme i online

Zavoláme vám ihned

Online

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Rádi vám pomůžeme, smlouvu vyřídíme i online

Jsme offline - zavoláme vám následující pracovní den

Offline

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám

Dobrý den, na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.