Děkujeme za důvěru. Rozhodně ji nezklameme

Fakta hovoří jasně. Za tři týdny uzavřelo standardní smlouvu s innogy 120 tisíc zákazníků, kteří se kvůli předchozí neserióznosti některých dodavatelů energií ocitli v režimu dodavatele poslední instance (DPI). Aby se to nepletlo, tak 60 tisíc nových smluv je na odběr plynu a stejný počet na elektřinu. Jen pro představu, o jaké množství se vlastně jedná. Standardně totiž na tuzemském energetickém trhu změní dodavatele za měsíc okolo 45 tisíc zákazníků.
Noví zákazníci po předchozí špatné zkušenosti hledají jistotu a stabilitu. Právě z toho důvodu volí mezi jednoletou a tříletou smlouvou z drtivé většiny náš tříletý produkt Optimal. Ten v porovnání s jinými nabídkami na trhu totiž zohledňuje pokles cen v následujících letech. A díky tomu cena zákazníkům každý rok výrazně klesá.
Říká se, že opakování je matkou moudrosti. Proto i my opakujeme, že nejrychlejší a nejpohodlnější cestu, jak ukončit režim DPI a snížit ceny i zálohy, představuje elektronický formulář na našem webu innogy.cz. Polovinu nových smluv zákazníci uzavřeli právě tímto způsobem. Zákaznická linka innogy stále čelí náporu desetitisíců volajících denně a čekací doby jsou dlouhé. Oproti tomu se mírně zlepšuje situace na zákaznických centrech innogy. Prosíme, myslete na to.
A závěrem ještě jedna důležitá informace. Z 240 tisíc informačních dopisů, jež jsme zákazníkům v DPI před nedávnem rozeslali, se tisíce z nich vinou nekvalitních kontaktních údajů vrátily jako nedoručitelné. Situaci aktivně řešíme, jedná se o více než deset tisíc zákazníků v DPI. Nyní jsme jim odeslali e-maily a SMS, pokud tyto údaje máme. Lidé, kteří přesto žádnou informaci neobdrželi a mají odběrné místo, jež se dostalo do režimu DPI, ať nás rozhodně aktivně kontaktují.