Pomocnou ruku podáváme nově po celé republice

„Hlavní smysl v tomto životě je pomáhat druhým,“ říká současný 14. tibetský dalajláma. S tímto tvrzením nelze než souhlasit. Dnešní doba je značně složitá a houfně přibývá lidí, kteří se potýkají s existenčními problémy.

Vezměme si jeden konkrétní příklad. Říjnové ukončení činnosti skupiny Bohemia Energy a dalších menších dodavatelů způsobilo na energetickém trhu skutečný chaos a zmatek. Statisíce spotřebitelů se zcela bez vlastní viny a předchozího varování dostaly do značných finančních obtíží. Často nyní nevědí, na koho se s žádostí o pomoc obrátit a na jakou podporu mají vlastně nárok.

Proto jsme se u nás v innogy dohodli spolu s Asociací občanských poraden (AOP) na rozšíření pomoci lidem, kteří se přechodem do režimu dodavatele poslední instance (DPI) a s ohledem na dramatický růst cen energií ocitli v mnohdy neřešitelných životních situacích. Náš projekt se zpočátku týkal pouze Moravskoslezského kraje, nyní ho po dvou letech hodláme „rozprostřít“ po celé republice. Prostě a jednoduše chceme, aby každý mohl získat radu či návod, jak v takové nepříjemné situaci postupovat.

Společné aktivity nás a AOP se týkají zákazníků, kteří řeší nejen svoje závazky u innogy, ale spadli do dluhové pasti. Takoví lidé se zpravidla neorientují ve vyúčtování energií, nerozumí svým pohledávkám a dlužním částkám nebo si neumějí správně nastavit priority při splácení či zajištění úpravy splátkových kalendářů. Navíc ve spolupráci s ministerstvem práce a sociálních věcí pro ně nově vznikne manuál, který jim dá návod, jak se v dané problematice zorientovat, a zároveň jaké aktivní kroky podniknout ke změně jejich současného stavu.

Zejména starší lidé se v nastalé situaci špatně orientují. Trápí je nejistota, o DPI slyší poprvé. Pokud nemají někoho, kdo by jim poradil, mohou přijít do jedné z 34 občanských poraden a dalších 49 jejich detašovaných pracovišť a kontaktních míst, kde jim pracovníci vysvětlí, jak mají postupovat.

Zákazníky, kteří v našich zákaznických centrech nebo po telefonu naznačí své finanční problémy, budeme společně s AOP instruovat a hledat pro ně co nejlepší řešení. Experti na sociální práci v poradnách jim mohou také pomoci s přípravou podkladů k získání konkrétních dávek pomoci od státu. V innogy budeme připraveni individuálně nastavovat pro takové zákazníky splátkové kalendáře a doporučovat konkrétní energetická úsporná řešení.

Jen pro upřesnění, u nás v innogy se ocitlo v režimu DPI zhruba čtvrt milionu zákazníků. Rozhodně doporučujeme se co nejdříve z DPI vyvázat. V této souvislosti nabízíme prostřednictvím našeho on-line formuláře možnost zajistit si řádnou smlouvu na plyn i elektřinu ve standardním režimu dodávky. Není skutečně proč otálet.

Držte se, jsme s vámi!

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Offline

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám, jakmile to bude možné - jste v pořadí

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.