Přejít na elektřinu k innogy - podnikatel
Přejít k innogy a získat stabilní dodávky elektřiny je snadné a rychlé. Rádi vám pomůžeme a zdarma zařídíme vše potřebné.

-
Vyberte si z nabídky elektřiny od innogy. Poradíme vám i s výběrem tarifu.
Smlouvu řešte způsobem, který vám nejvíce vyhovuje:- online v odkazu, který vám po dohodě zašle pracovník zákaznické linky innogy do vašeho e-mailu
- vyplňte vaše telefonní číslo a my vám zavoláme zpět
- osobně v některém z našich zákaznických center
- telefonicky na zákaznické lince innogy 800 11 33 55
K uzavření smlouvy potřebujete:
- doklad totožnosti (občanský průkaz nebo cestovní pas),
- nájemní smlouvu (nebo také kupní smlouvu, darovací smlouvu nebo čestné prohlášení s podpisem majitele nemovitosti) nebo výpis z katastru nemovitostí.
Dále si připravte IČ, DIČ a číslo účtu pro bezhotovostní úhrady.
-
Smlouvu můžete jednoduše převést na své jméno a plynule navázat na odběr předchozího zákazníka (nedochází k demontáži měřidla).
Nejjednodušší způsob je online přepis.
Pro bližší informace si přečtěte podrobné pokyny.
-
Dokončujete novostavbu a chcete se připojit k odběru elektřiny, a to v místě, kde odběr nikdy předtím nebyl? V tomto případě se nejedná o přepis energií, ale o zřízení nového odběrného místa.
Rádi vám se vším pomůžeme.- Seznamte se s naší produktovou nabídkou elektřiny pro vaše odběrné místo a vyberte si ideální produkt přímo pro vás.
- Následně zavolejte zákaznickou linku innogy zdarma 800 11 33 55.
- Jsme připraveni obsloužit vás i na jakémkoliv zákaznickém centru innogy.
-
Po uzavření smlouvy a úspěšné změně dodavatele vám písemně zašleme:
- uvítací dopis
- rozpis záloh s předepsanou částkou, periodicitou a bankovním spojením
K datu výpovědi zaniká vaše stávající smlouva s dosavadním dodavatelem a je zahájena dodávka elektřiny od innogy.
- provozovatel distribuční soustavy provede k termínu změny dodavatele odečet vašeho elektroměru
- váš stávající dodavatel elektřiny vám vystaví a zašle ukončovací fakturu
Jak rychle dojde ke změně dodavatele elektřiny?
Maximálně urychlujeme celý postup. Termín začátku odběru elektřiny od innogy ale závisí také na délce výpovědní lhůty u stávajícího dodavatele, která je většinou 3 měsíce.
Příklad: Pokud zašlete dokumenty do innogy např. do 19. 5., pak poslední den účinnosti smlouvy s vaším stávajícím dodavatelem, tzn. datum výpovědi, je 31. 8. Zahájení dodávky elektřiny proběhne tedy k 1. 9.
Co zůstává stejné po přechodu k innogy?
- obdržíte jednu fakturu za odběr elektrické energie (nově však od innogy)
- nemění se termín odečtu elektroměru
- nedojde k žádným technickým zásahům, ani např. k výměně elektroměru
- stejné jsou kontakty na poruchovou linku v případě problémů s dodávkou elektřiny
Firmy a podnikatelé získávají s innogy
- širokou síť zákaznických center a zákaznickou linku innogy zdarma 800 11 33 55
- portál innosvět umožňující správu zákaznického účtu odkudkoliv a kdykoliv
- tarifní poradenství, možnost e-faktury a další služby usnadňující podnikání
Časy spínání HDO
Časy spínání HDO (hromadné dálkové ovládání, díky němu váš bojler, přímotop, akumulační kamna nebo i tepelné čerpadlo využívá elektřinu v nízkém tarifu) naleznete na webu vašeho distributora elektřiny:Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Děkujeme za kontakt
Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.
Požadavek nebyl odeslán
Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.
Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.
Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Děkujeme za kontakt
Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.
Požadavek nebyl odeslán
Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.
Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.