Přejít na zemní plyn k innogy

Přejít k innogy a získat stabilní dodávky plynu je snadné a rychlé. Rádi vám pomůžeme a zdarma zařídíme vše potřebné.

  • Jak uzavřít smlouvu

    Vyberte si z nabídky zemního plynu od innogy.

    Smlouvu můžete uzavřít způsobem, který vám nejvíc vyhovuje:

    • přes online chat nebo vyplňte vaše telefonní číslo a my vám zavoláme zpět
    • osobně na některém z našich zákaznických center
    • telefonicky na NONSTOP zákaznické lince innogy zdarma 800 11 33 55

     

    K uzavření smlouvy potřebujete:

    • doklad totožnosti (občanský průkaz nebo cestovní pas),
    • nájemní smlouvu (nebo také kupní smlouvu, darovací smlouvu nebo čestné prohlášení s podpisem majitele nemovitosti) nebo výpis z katastru nemovitostí.

    Dále si připravte , DIČ a číslo účtu pro bezhotovostní úhrady.

  • Chcete změnit dodavatele a přejít se svým odběrným místem k innogy?

    Vyberte si z nabídky zemního plynu od innogy.

    Vyplňte a zašlete tyto formuláře:

     

  • Chcete na sebe přepsat smlouvu např. po stěhování nebo úmrtí původního zákazníka?

    Smlouvu můžete jednoduše převést na své jméno a plynule navázat na odběr předchozího zákazníka (nedochází k demontáži měřidla).

    Pro bližší informace si vyberte situaci, pro niž chcete přepis provést, a přečtěte si podrobné pokyny.

    Přepis smlouvy lze provést online, telefonicky, osobně i poštou, podle toho, jaký způsob vám bude nejvíce vyhovovat.

  • Chcete připojit zcela nové odběrné místo např. novostavbu?

    Dokončujete novostavbu a chcete se připojit k odběru plynu, a to na místě, kde odběr nikdy před tím nebyl? V tomto případě se nejedná o přepis energií, ale o zřízení nového odběrného místa.

    Rádi vám se vším pomůžeme.

    • Seznamte se s naší produktovou nabídkou plynu pro vaše odběrné místo a vyberte si ideální produkt přímo pro vás.
    • Následně zavolejte na NONSTOP zákaznickou linku innogy zdarma 800 11 33 55.
    • Jsme připraveni obsloužit vás i na jakémkoliv zákaznickém centru innogy.

     

  • Zahájení dodávky

    Po uzavření smlouvy a úspěšné změně dodavatele vám písemně zašleme:

    • uvítací dopis
    • rozpis záloh s předepsanou částkou, periodicitou a bankovním spojením

     

    K datu výpovědi zaniká vaše stávající smlouva s dosavadním dodavatelem a je zahájena dodávka zemního plynu od innogy.

    • provozovatel distribuční soustavy provede k termínu změny dodavatele odečet vašeho plynoměru
    • váš stávající dodavatel zemního plynu vám vystaví a zašle ukončovací fakturu

     

 

Jak rychle dojde ke změně dodavatele plynu?

Maximálně urychlujeme celý postup. Termín začátku odběru zemního plynu od innogy ale závisí také na délce výpovědní lhůty u ‍stávajícího dodavatele, která je většinou 3 ‍měsíce.

Plyn - časový harmonogram přechodu k innogy
Příklad: Pokud zašlete dokumenty do innogy do 19. ‍5., pak poslední den účinnosti smlouvy s vaším stávajícím dodavatelem, tzn. ‍datum výpovědi, je 31. ‍8. Zahájení dodávky zemního plynu proběhne tedy k 1. ‍9.

Co zůstává stejné po přechodu k innogy?

  • obdržíte jednu fakturu za odběr zemního plynu (nově však od innogy)
  • nemění se termín odečtu plynoměru
  • nedojde k žádným technickým zásahům, ani např. k výměně plynoměru
  • stejné jsou kontakty na poruchovou linku v případě problémů s dodávkou zemního plynu

Firmy a podnikatelé získávají s innogy

  • širokou síť zákaznických center a NONSTOP zákaznickou linku innogy zdarma 800 ‍11 ‍33 ‍55
  • aplikaci innogy24 umožňující správu zákaznického účtu odkudkoliv a kdykoliv    
  • tarifní poradenství, možnost e-faktury a další služby usnadňující podnikání

 

 

Chcete vědět více?

Zavoláme vám

Online

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Chcete vědět více?

Jsme offline - zanechte na sebe kontakt a my vám zavoláme

Offline

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám