NONSTOP zákaznická linka innogy zdarma 800 11 33 55

Obsloužíme vás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu

Pro úsporu vašeho času doporučujeme volat v pracovních dnech v době od 11:30 do 16:30:

doporučení, kdy volat na nonstop zákaznickou linku innogy zdarma

Co lze na nonstop zákaznické lince innogy zdarma 800 11 33 55 lince vyřešit nebo získat?

  • informace o fakturaci a platbách (vysvětlení faktury, přepočet na kWh, vysvětlení cen, …)
  • změny ve smlouvách (úprava výše a četnosti záloh, změny platebního styku, …)
  • reklamace
  • vysvětlení postupu při připojení nového odběrného místa, převodech odběrných míst (přepis)
  • informace k odběru elektrické energie
  • postup ke změně dodavatele
  • poradenství v oblasti využití zemního plynu a elektřiny
  • informace o dalších kontaktních místech a našich partnerech
  • informace o odečtech a nahlášení odečtu
  • odkup plynovodní přípojky
  • informace o probíhajících kampaních
  • innogy Kartu,  díky které je možné uplatnit slevu na vstupenky do kina a skipasy
  • zrušit zasílání nabídek a jiných marketingových sdělení

Požadujete-li konkrétní informace týkající se vašeho odběrného místa, připravte si, prosím, vaše zákaznické číslo (uvedeno v levém horní části faktury). Bez tohoto údaje vám budeme moci poskytnout pouze obecné informace.

Nonstop zákaznická linka 800 11 33 55 je zdarma pro volání ze všech typů telefonních přístrojů (pevná linka i mobilní telefony).

Kontakt pro volání ze zahraničí: +420 533 330 090