Změna záloh nebo způsobu platby

Nový rozpis záloh pro ‍budoucí období je vždy součástí řádného vyúčtování, bez ohledu na ‍to, zda již využíváte moderní elektronickou formu, nebo stále ještě spoléháte na ‍papírovou fakturu. Pokud si například z ‍důvodů kolísavé spotřeby nepřejete snižovat zálohy, můžete zažádat prostřednictvím Žádosti o ‍nesnižování zálohových plateb o ‍zachování jejich výše i ‍pro ‍další období.

Přeplatky automaticky vracíme k ‍datu splatnosti vyúčtování. Na ‍rozdíl od ‍jiných dodavatelů nezapočítáváme přeplatky do ‍dalšího období, pokud nás o ‍to nepožádáte. Proto své peníze dostanete ihned zpět. V případě, že jste si vyžádali zasílání přeplatků poukázkou typu B, náklady na poštovné za tuto transakci odečteme z vašeho přeplatku. Pokud vyúčtování skončí malým nedoplatkem či ‍přeplatkem do ‍částky 200 ‍Kč, zahrnujeme tento nedoplatek/přeplatek do ‍následujícího vyúčtování. Šetříme tak váš čas i ‍náklady na ‍bankovní a ‍poštovní poplatky.

Zálohy a způsob platby si můžete změnit kdykoliv a ‍bez ‍poplatků

Pokud očekáváte významnou změnu ve ‍vaší spotřebě, můžete provést změnu výše záloh:

V písemné žádosti uveďte:

  • jméno, příjmení, adresu místa spotřeby, telefon, e-mail, vaše zákaznické číslo a číslo místa spotřeby (nebo jeho adresu)
  • vypište původní a ‍nově požadovanou výši zálohy (Kč)
  • důvod změny - při snižování výše zálohy prosím uveďte důvod snížení

Číslo účtu pro platby vyúčtování dodávky energií a záloh

66443322 ‍/ ‍0100; 0300; 0800 pro ‍Komerční banku, ČSOB  a Českou spořitelnu - můžete si vybrat, do které banky budete platby provádět.

Pokud platíte zálohy složenkou, můžete rovněž využít platbu na terminálech Sazky.
Zálohový plán obsahuje univerzální platební QR ‍kód.

Platba prostřednictvím loterijního terminálu společnosti Sazka

  • nemusíte nic vyplňovat, stačí předložit QR kód k načtení
  • cenově výhodná služba
  • široká síť poboček partnerů Sazky
  • dlouhá otevírací doba
  • mnoho poboček má otevřeno o víkendu nebo v noci
  • vaši platbu vidíme okamžitě
  • potvrzení k provedené platbě je samozřejmost

Jak nás můžete kontaktovat?

Jste-li zákazníkem innogy, připravte si své zákaznické číslo (961/951 ...), je uvedené v levé horní části faktury či smlouvy

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/ochrana-osobnich-udaju/

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Offline

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/ochrana-osobnich-udaju/

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.