Zálohy a vyúčtování
Možností, jak platit zálohy a vyúčtování, je celá řada. Každá má své výhody. Vyberte si, která vám nejlépe vyhovuje.
-
- Platba proběhne automaticky a vždy včas (pokud by se tak nestalo, vaše banka vám to dá vědět).
- Nemusíte hlídat termíny, ani zadávat zdlouhavé platební údaje a nikdy neuděláte překlep.
- Pokud se změní výše zálohy, automaticky si strhneme správnou částku.
- Limit pro úhradu si nastavujete sami, čímž máte své platby pod kontrolou.
- Můžete si zvolit, zda máme inkasovat pouze pravidelné zálohy nebo také případné nedoplatky z vyúčtování.
Jak na to?
1. Ve své bance (např. přes internetové bankovnictví) dejte svolení s inkasem ve prospěch účtu innogy. Najdete ho níže v této stránce. Uvádíme jej vždy také v plánu záloh a ve vyúčtování.
2. Nastavte limit pro inkasovanou částku (počítejte s určitou rezervou pro případ zvýšení zálohy apod.). Myslete na to, aby výše limitu pokryla všechna vaše odběrná místa s inkasem. Zvolíte-li inkaso také pro úhradu nedoplatků z vyúčtování, je třeba mít nastavený vyšší limit.
3. Variabilní symbol nezadáváte.
4. Nakonec nám nahlaste číslo svého účtu a číslo účtu innogy, pro které jste inkaso nastavili. Nejrychleji si inkaso nastavíte v innosvětě v sekci Platební způsoby.
Číslo účtu innogy
Pokud chcete platit přímým inkasem, potřebujeme, abyste nám nahlásili, který kód banky innogy účtu jste si v povolení k inkasu nastavili.
Číslo účtu innogy najdete vždy také v plánu záloh a ve vyúčtování.
Způsob platby či výši záloh si můžete změnit:
Online
Osobně
E-mailem
Telefonicky
Co je potřebné ke změně výše záloh
Při požadavku na změnu výše záloh si prosím připravte následující informace:
- jméno, příjmení, adresu místa spotřeby, telefon, e-mail, vaše zákaznické číslo, číslo místa spotřeby a komoditu (zemní plyn nebo elektřina)
- původní a nově požadovanou výši zálohy
- při požadavku na snížení zálohy sdělte důvod
Vyplácení přeplatků
Přeplatky automaticky vracíme k datu splatnosti vyúčtování. Oproti jiným dodavatelům nezapočítáváme přeplatky do dalšího období, pokud nás o to sami nepožádáte.
Při vyrovnávání přeplatku převodem na váš účet své peníze dostanete ihned zpět. V případě, že jste si vyžádali zasílání přeplatků poukázkou typu B, náklady na poštovné za tuto transakci odečteme z vašeho přeplatku.
Pouze pokud vyúčtování skončí malým nedoplatkem či přeplatkem nižším než 200 Kč, zahrnujeme tento nedoplatek/přeplatek do následujícího vyúčtování. Šetříme tak váš čas i náklady na bankovní a poštovní poplatky.
Nesnižování záloh
Tato služba je určena pro zákazníky, kteří si nepřejí při fakturaci (nebo jiné změně záloh) snížit zálohy, protože vědí, že jejich spotřeba plynu či elektřiny kolísá (důvodem kolísání bývá např. sezonní využití nemovitosti, častá změna počtu členů domácnosti, rekonstrukce či střídání způsobů vytápění).
-
Pokud si službu sjednáte, nemusíte po každém přepočtu záloh opakovaně žádat o jejich navýšení.
-
Získáte jistotu, že se vám záloha nesnižuje.
-
Ukáže-li se záloha jako nedostatečná, provedeme její navýšení a ochráníme vás tak před možným nedoplatkem.
Služba je zdarma. Sjednává se na dobu neurčitou. Lze kdykoli ukončit. Máte-li službu aktivní a víte, že jste spotřebu snížili trvale, můžete po fakturaci požádat o snížení záloh.
Nesnižování záloh si můžete jednoduše sjednat v innosvětě, případně kterýmkoli z výše uvedených způsobů (v případě e-mailového požadavku přiložte vyplněnou a podepsanou Žádost o nesnižování zálohových plateb).
Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Děkujeme za kontakt
Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.
Požadavek nebyl odeslán
Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.
Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.