Přejít na elektřinu k innogy
Přejít k innogy a získat stabilní dodávky elektřiny je snadné. Rádi vám pomůžeme a zdarma zařídíme vše potřebné.
-
Vyberte si z nabídky elektřiny od innogy. Poradíme vám i s výběrem tarifu.
Smlouvu řešte způsobem, který vám nejvíce vyhovuje:
- online v odkazu, který vám po dohodě zašle pracovník zákaznické linky innogy do vašeho e-mailu
- v online chatu
- vyplňte vaše telefonní číslo a my vám zavoláme zpět
- osobně v některém z našich zákaznických center
- telefonicky na NONSTOP zákaznické lince innogy 800 11 33 55
K uzavření smlouvy potřebujete:
- doklad totožnosti (občanský průkaz nebo cestovní pas)
- nájemní smlouvu (nebo také kupní smlouvu, darovací smlouvu, doklad o dědictví nebo čestné prohlášení s podpisem majitele nemovitosti) nebo výpis z katastru nemovitostí.
Dále si připravte číslo účtu pro případ bezhotovostní úhrady, v případě platby přes SIPO si připravte spojovací číslo.
-
Vyberte si z nabídky elektřiny od innogy.
Vyplňte a zašlete tyto formuláře:
- Smlouva o sdružených službách dodávky elektřiny
Díky této smlouvě získáte elektřinu od innogy. Podepsaná smlouva je rovněž nezbytnou podmínkou pro osazení měřidla (elektroměru). - Plná moc
Tou zplnomocníte innogy k provedení nezbytných právních úkonů souvisejících se změnou dodavatele.
- Smlouva o sdružených službách dodávky elektřiny
-
Smlouvu můžete jednoduše převést na své jméno a plynule navázat na odběr předchozího zákazníka (nedochází k demontáži měřidla).
Nejjednodušším způsobem je vyřízení přepisu online, nebo osobně v našem zákaznickém centru.
Pro bližší informace si vyberte situaci, pro niž chcete přepis provést, a přečtěte si podrobné pokyny.
-
Dokončujete novostavbu a chcete se připojit k odběru elektřiny, a to na místě, kde odběr nikdy před tím nebyl? V tomto případě se nejedná o přepis energií, ale o zřízení nového odběrného místa.
Rádi vám se vším pomůžeme:- Seznamte se s naší produktovou nabídkou elektřiny pro vaše odběrné místo a vyberte si ideální produkt přímo pro vás
- Následně zavolejte NONSTOP zákaznickou linku innogy zdarma 800 11 33 55
- Jsme připraveni obsloužit vás i v jakémkoliv zákaznickém centru innogy
-
Po uzavření smlouvy a úspěšné změně dodavatele vám písemně zašleme:
- uvítací dopis
- rozpis záloh s předepsanou částkou, periodicitou a bankovním spojením
K datu výpovědi zaniká vaše stávající smlouva s dosavadním dodavatelem a je zahájena dodávka elektřiny od innogy.
- provozovatel distribuční soustavy provede k termínu změny dodavatele odečet vašeho elektroměru
- váš stávající dodavatel elektřiny vám vystaví a zašle ukončovací fakturu
Jak rychle dojde ke změně dodavatele elektřiny?
Maximálně urychlujeme celý postup. Termín začátku odběru elektřiny od innogy ale závisí také na délce výpovědní lhůty u stávajícího dodavatele, která je většinou 3 měsíce.
Co zůstává stejné po přechodu k innogy?
- obdržíte jednu fakturu za odběr elektrické energie (nově však od innogy)
- nemění se termín odečtu elektroměru
- nedojde k žádným technickým zásahům, ani např. k výměně elektroměru
- stejné jsou kontakty na poruchovou linku v případě problémů s dodávkou elektřiny
Co navíc získáte s innogy?
- možnost správy účtu přes internet prostřednictvím portálu innosvět
- výhodnější cenu elektrické energie od silného a spolehlivého dodavatele
- pro nové zákazníky možnost získání bonusu
- slevy na spotřební zboží a služby díky věrnostnímu programu innogy Premium
- slevy na vstupenky do kin a na skipasy díky innogy Kartě
- širokou síť zákaznických center a NONSTOP zákaznickou linku innogy zdarma 800 11 33 55
Časy spínání HDO
Časy spínání HDO (hromadné dálkové ovládání, díky kterému váš bojler, přímotop, akumulační kamna nebo i tepelné čerpadlo využívá elektřinu v nízkém tarifu), naleznete na webu vašeho distributora elektřiny:Rádi vám pomůžeme, smlouvu vyřídíme i online
Zavoláme vám ihned

Rádi vám pomůžeme, smlouvu vyřídíme i online
Jsme offline - zavoláme vám následující pracovní den

Děkujeme za kontakt
Zavoláme vám
Dobrý den, na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.