Přejít na elektřinu k innogy

Přejít k innogy a získat stabilní dodávky elektřiny je snadné. Rádi vám pomůžeme a zdarma zařídíme vše potřebné.

  • Jak uzavřít smlouvu

    Vyberte si z ‍nabídky elektřiny od ‍innogy.

    Smlouvu můžete řešit způsobem, který vám nejvíce vyhovuje:

    • přes online chat nebo vyplňte vaše telefonní číslo a ‍my vám zavoláme zpět
    • osobně v ‍některém z ‍našich zákaznických ‍center
    • telefonicky na NONSTOP zákaznické lince innogy zdarma 800 ‍11 ‍33 ‍55

    K uzavření smlouvy potřebujete:

    • doklad totožnosti (občanský průkaz nebo cestovní pas)
    • nájemní smlouvu (nebo také kupní smlouvu, darovací smlouvu, doklad o ‍dědictví nebo čestné prohlášení s ‍podpisem majitele nemovitosti) nebo výpis z ‍‍katastru nemovitostí.

    Dále si připravte číslo účtu pro případ bezhotovostní úhrady, v ‍případě platby přes SIPO si připravte spojovací číslo.

  • Chcete změnit dodavatele a přejít se svým odběrným místem k innogy?

    Vyberte si z ‍nabídky elektřiny od ‍innogy.

    Vyplňte a zašlete tyto formuláře:

    • Smlouva o sdružených službách dodávky elektřiny
      Díky této smlouvě získáte elektřinu od innogy. Podepsaná smlouva je rovněž nezbytnou podmínkou pro osazení měřidla (elektroměru).
    • Plná moc
      Tou zplnomocníte innogy k provedení nezbytných právních úkonů souvisejících se změnou dodavatele.

     

  • Chcete na sebe přepsat smlouvu např. po stěhování nebo úmrtí původního zákazníka?

    Smlouvu můžete jednoduše převést na své jméno a plynule navázat na odběr předchozího zákazníka (nedochází k demontáži měřidla).

    Pro bližší informace si vyberte situaci, pro niž chcete přepis provést, a přečtěte si podrobné pokyny.

    Přepis smlouvy lze provést online, telefonicky, osobně i poštou, podle toho, jaký způsob vám bude nejvíce vyhovovat.

  • Chcete připojit zcela nové odběrné místo např. novostavbu?

    Dokončujete novostavbu a chcete se připojit k odběru elektřiny, a to na místě, kde odběr nikdy před tím nebyl? V tomto případě se nejedná o přepis energií, ale o ‍zřízení nového odběrného místa.

    Rádi vám se vším pomůžeme.

  • Zahájení dodávky

    Po uzavření smlouvy a úspěšné změně dodavatele vám písemně zašleme:

    • uvítací dopis
    • rozpis záloh s předepsanou částkou, periodicitou a bankovním spojením

    K datu výpovědi zaniká vaše stávající smlouva s dosavadním dodavatelem a je zahájena dodávka elektřiny od innogy.

    • provozovatel distribuční soustavy provede k termínu změny dodavatele odečet vašeho elektroměru
    • váš stávající dodavatel elektřiny vám vystaví a zašle ukončovací fakturu

 

Jak rychle dojde ke změně dodavatele elektřiny?

Maximálně urychlujeme celý postup. Termín začátku odběru elektřiny od innogy ale závisí také na délce výpovědní lhůty u ‍stávajícího dodavatele, která je většinou 3 ‍měsíce.

Časový harmonogram přechodu na elektřinu k innogy
Příklad: Pokud zašlete dokumenty do innogy do 19. ‍5., pak poslední den účinnosti smlouvy s vaším stávajícím dodavatelem, tzn. ‍datum výpovědi, je 31. ‍8. Zahájení dodávky elektřiny proběhne tedy k ‍1. ‍9.

Co zůstává stejné po přechodu k innogy?

  • obdržíte jednu fakturu za odběr elektrické energie (nově však od innogy)
  • nemění se termín odečtu elektroměru
  • nedojde k žádným technickým zásahům, ani např. k výměně elektroměru
  • stejné jsou kontakty na poruchovou linku v případě problémů s dodávkou elektřiny

Co navíc získáte s innogy?

  • možnost správy účtu přes internet prostřednictvím portálu innosvět
  • výhodnější cenu elektrické energie od silného a spolehlivého dodavatele
  • pro nové zákazníky možnost získání bonusu
  • slevy na spotřební zboží a služby díky věrnostnímu programu innogy Premium    
  • slevy na vstupenky do kin a na skipasy díky innogy Kartě
  • širokou síť zákaznických center a NONSTOP zákaznickou linku innogy zdarma 800 ‍11 ‍33 ‍55

Časy spínání HDO

Časy spínání HDO (hromadné dálkové ovládání, díky kterému váš bojler, přímotop, akumulační kamna nebo i tepelné čerpadlo využívá elektřinu v nízkém tarifu), naleznete na webu vašeho distributora elektřiny:

Chcete vědět více?

Zavoláme vám

Online

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Chcete vědět více?

Jsme offline - zanechte na sebe kontakt a my vám zavoláme

Offline

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám