Přejít na elektřinu k innogy
Přejít k innogy a získat stabilní dodávky elektřiny je snadné. Rádi vám pomůžeme a zdarma zařídíme vše potřebné.

-
Vyberte si z nabídky elektřiny od innogy. Poradíme vám i s výběrem tarifu.
Smlouvu řešte způsobem, který vám nejvíce vyhovuje:
- online v odkazu, který vám po dohodě zašle pracovník zákaznické linky innogy do vašeho e-mailu
- vyplňte vaše telefonní číslo a my vám zavoláme zpět
- osobně v některém z našich zákaznických center
- telefonicky na zákaznické lince innogy 800 11 33 55
K uzavření smlouvy potřebujete:
- doklad totožnosti (občanský průkaz nebo cestovní pas)
- nájemní smlouvu (nebo také kupní smlouvu, darovací smlouvu, doklad o dědictví nebo čestné prohlášení s podpisem majitele nemovitosti) nebo výpis z katastru nemovitostí.
Dále si připravte číslo účtu pro případ bezhotovostní úhrady, v případě platby přes SIPO si připravte spojovací číslo.
-
Smlouvu můžete jednoduše převést na své jméno a plynule navázat na odběr předchozího zákazníka (nedochází k demontáži měřidla).
Nejjednodušším způsobem je vyřízení přepisu online, nebo osobně v našem zákaznickém centru.
Pro bližší informace si vyberte situaci, pro niž chcete přepis provést, a přečtěte si podrobné pokyny.
-
Dokončujete novostavbu a chcete se připojit k odběru elektřiny, a to na místě, kde odběr nikdy před tím nebyl? V tomto případě se nejedná o přepis energií, ale o zřízení nového odběrného místa.
Rádi vám se vším pomůžeme:- Seznamte se s naší produktovou nabídkou elektřiny pro vaše odběrné místo a vyberte si ideální produkt přímo pro vás
- Následně zavolejte zákaznickou linku innogy zdarma 800 11 33 55
- Jsme připraveni obsloužit vás i v jakémkoliv zákaznickém centru innogy
-
Po uzavření smlouvy a úspěšné změně dodavatele vám písemně zašleme:
- uvítací dopis
- rozpis záloh s předepsanou částkou, periodicitou a bankovním spojením
K datu výpovědi zaniká vaše stávající smlouva s dosavadním dodavatelem a je zahájena dodávka elektřiny od innogy.
- provozovatel distribuční soustavy provede k termínu změny dodavatele odečet vašeho elektroměru
- váš stávající dodavatel elektřiny vám vystaví a zašle ukončovací fakturu
Jak rychle dojde ke změně dodavatele elektřiny?
Maximálně urychlujeme celý postup. Termín začátku odběru elektřiny od innogy ale závisí také na délce výpovědní lhůty u stávajícího dodavatele, která je většinou 3 měsíce.
Co zůstává stejné po přechodu k innogy?
- obdržíte jednu fakturu za odběr elektrické energie (nově však od innogy)
- nemění se termín odečtu elektroměru
- nedojde k žádným technickým zásahům, ani např. k výměně elektroměru
- stejné jsou kontakty na poruchovou linku v případě problémů s dodávkou elektřiny
Co navíc získáte s innogy?
- možnost správy účtu přes internet prostřednictvím portálu innosvět
- slevy na spotřební zboží a služby díky věrnostnímu programu innogy Premium
- slevy na vstupenky do kin a na skipasy díky innogy Kartě
- širokou síť zákaznických center a zákaznickou linku innogy zdarma 800 11 33 55
Časy spínání HDO
Časy spínání HDO (hromadné dálkové ovládání, díky němu váš bojler, přímotop, akumulační kamna nebo i tepelné čerpadlo využívá elektřinu v nízkém tarifu) naleznete na webu vašeho distributora elektřiny:Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Děkujeme za kontakt
Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.
Požadavek nebyl odeslán
Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.
Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.
Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Děkujeme za kontakt
Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.
Požadavek nebyl odeslán
Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.
Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.