Přejít na zemní plyn k innogy
Přejít k innogy a získat stabilní dodávky plynu je snadné. Rádi vám pomůžeme a zdarma zařídíme vše potřebné.

-
Vyberte si z nabídky zemního plynu od innogy.
Smlouvu řešte způsobem, který vám nejvíce vyhovuje:
- online v odkazu, který vám po dohodě zašle pracovník zákaznické linky innogy do vašeho e-mailu
- vyplňte vaše telefonní číslo a my vám zavoláme zpět
- osobně v některém z našich zákaznických center
- telefonicky na zákaznické lince innogy 800 11 33 55
K uzavření smlouvy potřebujete:
- doklad totožnosti (občanský průkaz nebo cestovní pas)
- nájemní smlouvu (nebo také kupní smlouvu, darovací smlouvu, doklad o dědictví nebo čestné prohlášení s podpisem majitele nemovitosti) nebo výpis z katastru nemovitostí.
Dále si připravte číslo účtu pro případ bezhotovostní úhrady, v případě platby přes SIPO si připravte spojovací číslo.
-
Smlouvu můžete jednoduše převést na své jméno a plynule navázat na odběr předchozího zákazníka (nedochází k demontáži měřidla).
Nejjednodušším způsobem je vyřízení přepisu online nebo osobně v našem zákaznickém centru.
Pro bližší informace si vyberte situaci, pro niž chcete přepis provést, a přečtěte si podrobné pokyny.
-
Dokončujete novostavbu a chcete se připojit k odběru plynu, a to v místě, kde odběr nikdy před tím nebyl? V tomto případě se nejedná o přepis energií, ale o zřízení nového odběrného místa.
Rádi vám se vším pomůžeme:- Seznamte se s naší produktovou nabídkou plynu pro vaše odběrné místo a vyberte si ideální produkt přímo pro vás
- Následně zavolejte zákaznickou linku innogy zdarma 800 11 33 55
- Jsme připraveni obsloužit vás i v jakémkoliv zákaznickém centru innogy
-
Po uzavření smlouvy a úspěšné změně dodavatele vám písemně zašleme:
- uvítací dopis
- rozpis záloh s předepsanou částkou, periodicitou a bankovním spojením
K datu výpovědi zaniká vaše stávající smlouva s dosavadním dodavatelem a je zahájena dodávka zemního plynu od innogy.
- provozovatel distribuční soustavy provede k termínu změny dodavatele odečet vašeho plynoměru
- váš stávající dodavatel zemního plynu vám vystaví a zašle ukončovací fakturu
Jak rychle dojde ke změně dodavatele plynu?
Maximálně urychlujeme celý postup. Termín začátku odběru zemního plynu od innogy ale závisí také na délce výpovědní lhůty u stávajícího dodavatele, která je většinou 3 měsíce.
Příklad: Pokud zašlete dokumenty do innogy např. do 19. 5., pak poslední den účinnosti smlouvy s vaším stávajícím dodavatelem, tzn. datum výpovědi, je 31. 8. Zahájení dodávky zemního plynu proběhne tedy k 1. 9.
Co zůstává stejné po přechodu k innogy?
- obdržíte jednu fakturu za odběr zemního plynu (nově však od innogy)
- nemění se termín odečtu plynoměru
- nedojde k žádným technickým zásahům, ani např. k výměně plynoměru
- stejné jsou kontakty na poruchovou linku v případě problémů s dodávkou zemního plynu
Co navíc získáte s innogy?
- možnost správy účtu přes internet prostřednictvím portálu innosvět
- slevy na spotřební zboží a služby díky věrnostnímu programu innogy Premium
- slevy na vstupenky do kin a na skipasy díky innogy Kartě
- širokou síť zákaznických center a zákaznickou linku innogy zdarma 800 11 33 55
Potřebujete pomoci?
Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Potřebujete pomoci?
Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Děkujeme za kontakt
Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.
Požadavek nebyl odeslán
Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.
Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.
Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Děkujeme za kontakt
Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.
Požadavek nebyl odeslán
Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.
Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.