

Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu
Produkty a služby pro malé firmy a podnikatele
S odběrem:
elektřina do 200 MWh
plyn do 630 MWh
Produkty a služby pro velké firmy a veřejnou správu
S odběrem:
elektřina od 200 MWh
plyn od 630 MWh
Problémy v domácnosti vyřešíme 24/7
Opravu spotřebiče zaplatíme až do limitu 10 000 Kč
Opravíme až 10 let staré spotřebiče
Na innogy asistenční služby se můžete spolehnout
Basic
Premium
Služba má 2 varianty – Basic a Premium.
Jakmile se něco přihodí (porucha spotřebiče v případě varianty Basic, porucha spotřebiče, havárie v domácnosti nebo zabouchnuté dveře u varianty Premium), stačí zavolat 221 586 452 a škodu nahlásit. Technik k vám dorazí co nejdříve a vše vyřeší.
Služba innogy Domácí asistence je určena pro zákazníky innogy z řad domácností.
Služba má varianty Basic a Premium.
Obě varianty služby se vztahují na opravy následujících spotřebičů: lednička, mraznička, sporák, trouba, digestoř, pračka, sušička, myčka a televize, za níže uvedených podmínek.
Varianta Basic
Varianta Premium
Asistenci je možné využít 2× za pojistný rok pro spotřebiče, 2× pro havárii a 2× na zabouchnuté dveře (dle sjednané varianty).
Do asistence spadají všechny značky, které se oficiálně prodávají v České republice.
Asistenci zajišťuje asistenční společnost Europ Assistance, která se na tuto službu specializuje. V České republice působí více než 20 let a je jedním z lídrů poskytování asistenčních služeb v celé Evropě.
Zavolejte 221 586 452 klidně v noci nebo o víkendu
Nahlaste, co se stalo a jak potřebujete pomoci
Připravte si doklad o stáří spotřebiče (účtenku či foto výrobního štítku)
Asistenční společnost ihned začne hledat řemeslníka, který situaci vyřeší
Zavolejte na telefonní číslo 221 586 452 a vysvětlete, co přesně se stalo. Prosíme, připravte si také číslo vaší smlouvy na asistenční služby, které najdete v uvítacím dopise nebo v přihlášce ke službě, kterou jste podepisoval/a společně se smlouvou. Pokud se jedná o poruchu spotřebiče, budete navíc potřebovat doklad o jeho stáří. Operátorka sežene co nejdříve řemeslníka, ten dorazí s potřebným vybavením k vám domů a vše vyřeší.
Záleží, zda máte variantu Basic nebo Premium. Tuto informaci najdete v přihlášce ke službě, kterou jste podepisoval/a společně se smlouvou či v uvítacím dopise.
Obě varianty služby se vztahují na opravy následujících spotřebičů: lednička, mraznička, sporák, trouba, digestoř, pračka, sušička, myčka a televize, za níže uvedených podmínek. Týká se závad, které mají vliv na funkčnost spotřebiče.
Do asistence spadají všechny značky, které se oficiálně prodávají v České republice.
Varianta Basic
Varianta Premium
Vzniklou škodu nahlaste prosíme co nejdříve. Zejména u odlehlejších lokalit k vám řemeslník může dorazit během několika dní a je tedy lepší škodu uplatnit ihned.
Vždy se snažíme řemeslníka nebo technika sehnat co nejdříve. Ve větších městech pomoc dorazí obvykle velmi rychle, u okrajových částí republiky to však může trvat o něco déle. Samotné řešení problému i čas potřebný na opravu následně vždy závisí na dostupnosti náhradních dílů nebo jiných aspektech opravy.
Sjednaná varianta je uvedena v přihlášce ke službě, kterou jste s námi podepisoval/a při sjednání asistenčních služeb či v uvítacím dopise. Rádi vám ji také sdělíme na bezplatné lince 800 11 33 55.
Zavoláme vám, jakmile to bude možné
Zavoláme vám, jakmile to bude možné
Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.
Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.
Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.