Zbavte se starostí, my to zařídíme
-
Problémy v domácnosti vyřešíme 24/7
-
Opravu spotřebiče zaplatíme až do limitu 10 000 Kč
-
Opravíme až 10 let staré spotřebiče
-
Na innogy asistenční služby se můžete spolehnout
Co všechno vyřeší innogy Domácí asistence
Vyberte si variantu, která vám bude lépe vyhovovat
Basic
Premium
Co vás ještě zajímá?
-
Služba má 2 varianty – Basic a Premium.
Jakmile se něco přihodí (porucha spotřebiče v případě varianty Basic, porucha spotřebiče, havárie v domácnosti nebo zabouchnuté dveře u varianty Premium), stačí zavolat 221 586 452 a škodu nahlásit. Technik k vám dorazí co nejdříve a vše vyřeší. -
Služba innogy Domácí asistence je určena pro zákazníky innogy z řad domácností.
-
Služba má varianty Basic a Premium.
Obě varianty služby se vztahují na opravy následujících spotřebičů: lednička, mraznička, sporák, trouba, digestoř, pračka, sušička, myčka a televize, za níže uvedených podmínek.
Varianta Basic- Vyřešíme poruchy spotřebičů s limitem stáří 10 let. Dopravu, práci a drobný materiál i náhradní díly až do výše 2 500 Kč. Limit plnění je 10 000 Kč.
Varianta Premium- Vyřešíme poruchy spotřebičů s limitem stáří 10 let. Dopravu, práci a drobný materiál i náhradní díly až do výše 5 000 Kč. Limit plnění je 10 000 Kč.
- Zajistíme řemeslníka (elektrikář, instalatér, plynař, topenář, čistič odpadů) pro havarijní situace. Limit plnění je 10 000 Kč.
- Zajistíme zámečníka v případě zabouchnutých dveří. Dopravu, práci a drobný materiál, výměnu zámkové vložky do limitu 1 000 Kč. Limit plnění je 5 000 Kč.
-
Asistenci je možné využít 2× za pojistný rok pro spotřebiče, 2× pro havárii a 2× na zabouchnuté dveře (dle sjednané varianty).
-
Do asistence spadají všechny značky, které se oficiálně prodávají v České republice.
-
Asistenci zajišťuje asistenční společnost Europ Assistance, která se na tuto službu specializuje. V České republice působí více než 20 let a je jedním z lídrů poskytování asistenčních služeb v celé Evropě.
-
Cena služby se jednoduše přičte k zálohám za plyn nebo elektřinu.
Volejte kdykoliv
Co dělat, když se něco přihodí?
-
Zavolejte 221 586 452 klidně v noci nebo o víkendu
-
Nahlaste, co se stalo a jak potřebujete pomoci
-
Připravte si doklad o stáří spotřebiče (účtenku či foto výrobního štítku)
-
Asistenční společnost ihned začne hledat řemeslníka, který situaci vyřeší
Na co se ještě ptáte?
-
Zavolejte na telefonní číslo 221 586 452 a vysvětlete, co přesně se stalo. Prosíme, připravte si také číslo vaší smlouvy na asistenční služby, které najdete v uvítacím dopise nebo v přihlášce ke službě, kterou jste podepisoval/a společně se smlouvou. Pokud se jedná o poruchu spotřebiče, budete navíc potřebovat doklad o jeho stáří. Operátorka sežene co nejdříve řemeslníka, ten dorazí s potřebným vybavením k vám domů a vše vyřeší.
-
Záleží, zda máte variantu Basic nebo Premium. Tuto informaci najdete v přihlášce ke službě, kterou jste podepisoval/a společně se smlouvou či v uvítacím dopise.
Obě varianty služby se vztahují na opravy následujících spotřebičů: lednička, mraznička, sporák, trouba, digestoř, pračka, sušička, myčka a televize, za níže uvedených podmínek.Do asistence spadají všechny značky, které se oficiálně prodávají v České republice.
Varianta Basic
- Vyřešíme poruchy spotřebičů s limitem stáří 10 let. Dopravu, práci a drobný materiál i náhradní díly až do výše 2 500 Kč. Limit plnění je 10 000 Kč.
Varianta Premium
- Vyřešíme poruchy spotřebičů s limitem stáří 10 let. Dopravu, práci a drobný materiál i náhradní díly až do výše 5 000 Kč. Limit plnění je 10 000 Kč.
- Zajistíme řemeslníka (elektrikář, instalatér, plynař, topenář, čistič odpadů) pro havarijní situace. Limit plnění je 10 000 Kč.
- Zajistíme zámečníka v případě zabouchnutých dveří. Dopravu, práci a drobný materiál, výměnu zámkové vložky do limitu 1 000 Kč. Limit plnění je 5 000 Kč.
-
Pro nahlášení poruchy postačí fotografie výrobního štítku daného spotřebiče. Pokud stále máte prodejní doklad, můžete nám ho elektronicky předat.
-
Vzniklou škodu nahlaste prosíme co nejdříve. Zejména u odlehlejších lokalit k vám řemeslník může dorazit během několika dní a je tedy lepší škodu uplatnit ihned.
-
Vždy se snažíme řemeslníka nebo technika sehnat co nejdříve. Ve větších městech pomoc dorazí obvykle velmi rychle, u okrajových částí republiky to však může trvat o něco déle. Samotné řešení problému i čas potřebný na opravu následně vždy závisí na dostupnosti náhradních dílů nebo jiných aspektech opravy.
-
Sjednaná varianta je uvedena v přihlášce ke službě, kterou jste s námi podepisoval/a při sjednání asistenčních služeb či v uvítacím dopise. Rádi vám ji také sdělíme na bezplatné lince 800 11 33 55.
Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Děkujeme za kontakt
Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.
Požadavek nebyl odeslán
Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.
Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.