Reklamace a stížnosti

Pokud u ‍vás nebyl v ‍důsledku pozastavení fyzických odečtů proveden odečet měřidla a ‍ve ‍faktuře od ‍innogy se ‍výrazně liší stav plynoměru nebo ‍elektroměru od ‍skutečného stavu na ‍měřidle, máte možnost reklamovat online.

Potřebujete podat reklamaci vyúčtování? Můžete tak učinit prostřednictvím webového portálu ‍innosvět.
V ‍ostatních případech kontaktujte bezplatnou zákaznickou linku 800 ‍11 ‍33 ‍55.

Rádi vám pomůžeme, smlouvu vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Rádi vám pomůžeme, smlouvu vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Offline

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám, jakmile to bude možné - jste v pořadí

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.