Reklamace a stížnosti
V případě, že nejste s našimi službami spokojeni, máte samozřejmě právo uplatnit reklamaci. Budeme rádi za všechny vaše podněty ke zlepšení.
Reklamaci můžete podat prostřednictvím:
-
webového portálu innosvět
-
e-mailu na info@innogy.cz
-
telefonu na zákaznické lince innogy zdarma 800 11 33 55
-
osobně v našich kontaktních místech
-
dopisu zaslaného na adresu: innogy Zákaznické služby, s.r.o., Plynární 2748/6, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava
Při řešení reklamace mějte prosím u sebe nejlépe zákaznické číslo (je uvedeno ve smlouvě či faktuře a začíná 951/961). V případě reklamace faktury doporučujeme uvádět její číslo.
O vyřízení vaší reklamace vás budeme informovat.
Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Děkujeme za kontakt
Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.
Požadavek nebyl odeslán
Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.
Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.