Reklamace a stížnosti

V případě, že nejste s ‍našimi službami spokojeni, máte samozřejmě právo uplatnit reklamaci. Budeme rádi za ‍všechny vaše podněty ke ‍zlepšení.

Reklamaci můžete podat prostřednictvím:

Při řešení reklamace mějte prosím u ‍sebe nejlépe zákaznické číslo (je uvedeno ve ‍smlouvě či faktuře a ‍začíná 951/961). V ‍případě reklamace faktury doporučujeme uvádět její číslo.

O ‍vyřízení vaší reklamace vás budeme informovat.

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Offline

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Děkujeme za kontakt

Prosíme o trpělivost. Zavoláme vám nejpozději do 3 pracovních dnů

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.