Reklamace a stížnosti

V případě, že nejste s našimi službami spokojeni, máte samozřejmě právo uplatnit reklamaci. Budeme rádi za všechny vaše podněty ke zlepšení.

Reklamaci můžete podat prostřednictvím:

  • e-mailu na info@innogy.cz

  • telefonu na NONSTOP zákaznickou linku innogy zdarma 800 11 33 55

  • osobně na našich kontaktních místech

  • aplikace innogy24

  • dopisu zaslaného na adresu: innogy Zákaznické služby, s.r.o., Plynární 2748/6, 702 00 ‍Ostrava - Moravská Ostrava

Při řešení reklamace mějte prosím u sebe nejlépe zákaznické číslo (je uvedeno na smlouvě či faktuře a začíná 951/961). V případě reklamace faktury doporučujeme uvádět její číslo.

O vyřízení vaší reklamace vás budeme informovat.

Chcete vědět více?

Zavoláme vám

Online

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Chcete vědět více?

Jsme offline - zanechte na sebe kontakt a my vám zavoláme

Offline

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám