Reklamace a stížnosti

V případě, že nejste s našimi službami spokojeni, máte samozřejmě právo uplatnit reklamaci. Budeme rádi za všechny vaše podněty ke zlepšení.

Reklamaci můžete podat:

  • e-mailem na info@innogy.cz

  • telefonem na NONSTOP zákaznické lince innogy zdarma 800 11 33 55

  • osobně v našich kontaktních místech

  • prostřednictvím portálu innosvět     
  • dopisem zaslaným na adresu: innogy Zákaznické služby, s.r.o., Plynární 2748/6, 702 00 ‍Ostrava - Moravská Ostrava

Při řešení reklamace mějte prosím u sebe nejlépe zákaznické číslo (je uvedeno ve smlouvě či faktuře a začíná 951/961).

V případě reklamace faktury uveďte prosím číslo faktury.

O vyřízení vaší reklamace vás budeme informovat.

Chcete vědět více?

Zavoláme vám ihned

Online

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Chcete vědět více?

Jsme offline - zavoláme vám následující pracovní den

Offline

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám