S innogy máte bez starostí
opravy spotřebičů
i další domácí katastrofy
innogy Domácí asistence
Chcete nahlásit škodu?
Jsme vám k dispozici nonstop
Již máte službu sjednanou?
na co všechno máte nárok?
Zbavte se starostí, my to zařídíme
Pomůžeme
Opravíme
Zaplatíme
Vyřešíme
Havárie v domácnosti, zabouchnuté dveře i napadení škůdci
Vyberte si variantu
Partner
již za 59 Kč měsíčně vyřešíme
Co vás ještě zajímá?
-
Služba má 2 varianty – Partner a Partner Plus.
Jakmile se něco přihodí (porucha spotřebiče v případě varianty Partner, porucha spotřebiče, havárie v domácnosti, zabouchnuté dveře nebo napadení škůdci u varianty Partner Plus), stačí zavolat 221 586 452 a škodu nahlásit.Technik k vám dorazí co nejdříve a vše vyřeší.
-
Služba innogy Domácí asistence je určena pro zákazníky innogy z řad domácností.
-
Služba má varianty Partner a Partner Plus.
Obě varianty služby se vztahují (za níže uvedených podmínek) na opravy následujících spotřebičů: lednička, mraznička, sporák, trouba, digestoř, pračka, sušička, myčka a televize.
Varianta Partner- Vyřešíme poruchy spotřebičů s limitem stáří 10 let. Zahrnuje dopravu, práci a drobný materiál i náhradní díly až do výše 4 000 Kč. Limit plnění je 12 000 Kč.
Varianta Partner Plus- Vyřešíme poruchy spotřebičů s limitem stáří 10 let. Zahrnuje dopravu, práci a drobný materiál i náhradní díly až do výše 8 000 Kč. Limit plnění je 12 000 Kč.
- Postaráme se o likvidaci havárie od odstranění příčiny až po navrácení domácnosti do původního stavu. Služba také zahrnuje likvidaci odpadu, práci hodinového manžela, zajištění stěhování, náhradního ubytování, ostrahy a pořízení věcí základní osobní potřeby. Limit plnění je 20 000 Kč.
- Zajistíme zámečníka v případě zabouchnutých dveří. Zahrnuje dopravu, práci a drobný materiál. Limit plnění je 12 000 Kč.
- Objednáme a uhradíme dezinfekci, dezinsekci či deratizaci v případě napadení škůdci. Zahrnuje dopravu, práci a potřebný materiál. Limit plnění je 12 000 Kč.
- Zprostředkujeme služby odborných profesí: elektrikář, instalatér (vč. čištění odpadů), topenář, plynař, zámečník, sklenář, obkladač, podlahář, truhlář, malíř, štukatér, lakýrník, kominík, zedník, klempíř, pokrývač, úklidové práce, stěhovák. Zákazník hradí práci i náklady řemeslníka.
-
Asistenci je možné využít 2× za pojistný rok pro spotřebiče, 2× pro havárii, 2× na zabouchnuté dveře a 2× na napadení škůdci (dle sjednané varianty).
-
Do asistence spadají všechny značky, které se oficiálně prodávají v České republice.
-
Asistenci zajišťuje asistenční společnost Europ Assistance, která se na tuto službu specializuje. V České republice působí více než 20 let a je jedním z lídrů poskytování asistenčních služeb v celé Evropě.
-
Cena služby se jednoduše přičte k zálohám za plyn nebo elektřinu.
Jak si službu sjednáte?
V pobočce
Zastavte se u nás, vše vám vysvětlíme a službu sjednáme
Na zákaznické lince
Ušetřete čas a sjednejte si službu na bezplatné zákaznické lince
Provozní doba linky je po-ne od 7:00 do 20:00
Zavoláme vám
Zanechte nám telefonní číslo
a my se s vámi spojíme
Hlášení škody
Pro nahlášení škody volejte kdykoli
Když se něco přihodí
Zavolejte
Nahlaste
Připravte si
Vyřešíme
Na co se ještě ptáte?
-
Zavolejte na číslo 221 586 452 a vysvětlete, co přesně se stalo.
Připravte si číslo vaší smlouvy na asistenční služby, najdete ho v uvítacím dopise ke službě. Pokud se jedná o poruchu spotřebiče, budete potřebovat doklad o jeho stáří.
Operátor sežene co nejdříve řemeslníka, ten dorazí s potřebným vybavením k vám domů a vše vyřeší.
-
Záleží, zda máte variantu Partner nebo Partner Plus. Tuto informaci najdete v přihlášce ke službě (kterou jste podepisoval společně se smlouvou) či v uvítacím dopise.
Obě varianty služby se vztahují na opravy následujících spotřebičů: lednička, mraznička, sporák, trouba, digestoř, pračka, sušička, myčka a televize (za níže uvedených podmínek). Týká se závad, které mají vliv na funkčnost spotřebiče.Do asistence spadají všechny značky, které se oficiálně prodávají v České republice.
Varianta Partner
- Vyřešíme poruchy spotřebičů s limitem stáří 10 let. Zahrnuje dopravu, práci a drobný materiál i náhradní díly až do výše 4 000 Kč. Limit plnění je 12 000 Kč.
Varianta Partner Plus
- Vyřešíme poruchy spotřebičů s limitem stáří 10 let. Zahrnuje dopravu, práci a drobný materiál i náhradní díly až do výše 8 000 Kč. Limit plnění je 12 000 Kč.
- Postaráme se o likvidaci havárie od odstranění příčiny až po navrácení domácnosti do původního stavu. Služba také zahrnuje likvidaci odpadu, práci hodinového manžela, zajištění stěhování, náhradního ubytování, ostrahy a pořízení věcí základní osobní potřeby. Limit plnění je 20 000 Kč.
- Zajistíme zámečníka v případě zabouchnutých dveří. Zahrnuje dopravu, práci a drobný materiál. Limit plnění je 12 000 Kč.
- Objednáme a uhradíme dezinfekci, dezinsekci či deratizaci v případě napadení škůdci. Zahrnuje dopravu, práci a potřebný materiál. Limit plnění je 12 000 Kč.
- Zprostředkujeme služby odborných profesí: elektrikář, instalatér (včetně čištění odpadů), topenář, plynař, zámečník, sklenář, obkladač, podlahář, truhlář, malíř, štukatér, lakýrník, kominík, zedník, klempíř, pokrývač, úklidové práce, stěhovák. Zákazník hradí práci i náklady řemeslníka.
-
Pro nahlášení poruchy postačí fotografie výrobního štítku daného spotřebiče. Pokud stále máte prodejní doklad, můžete nám ho elektronicky předat.
Co když je můj spotřebič starší než 10 let?
Na starší spotřebiče se opravy zdarma v rámci služby bohužel nevztahují.
Můžete však využít dodavatelskou síť opravářů Europ Assistance. Pokud zavoláte asistenční linku, rádi vám dáme kontakt na technika, s ním se pak individuálně domluvíte. Náklady na jeho výjezd (práce, doprava, náhradní díly) budete hradit v plné výši přímo technikovi. -
Škodu nahlaste pokud možno co nejdříve. I my se vždy snažíme řemeslníka nebo technika sehnat co nejdříve. Ve větších městech pomoc dorazí obvykle velmi rychle, u okrajových částí republiky to však může trvat o něco déle. Samotné řešení problému i čas potřebný na opravu následně vždy závisí na dostupnosti náhradních dílů nebo jiných aspektech opravy.
-
Sjednaná varianta je uvedena v přihlášce ke službě (tu jste s námi podepsal při sjednání asistenčních služeb) či v uvítacím dopise. Rádi vám ji také sdělíme na zákaznické lince 800 11 33 55 .
-
V rámci roku můžete jednou změnit variantu pojištění.
Stačí nás kontaktovat a vybrat si nejvhodnější variantu. Nová varianta vám bude plynule navazovat na tu původní.
Od února 2025 nabízíme nové varianty Partner a Partner Plus, na které můžete přejít i z původní varianty Basic či Premium.
Formuláře ke stažení
Předsmluvní informace
Pojistná smlouva
Pojistné podmínky
Informační leták IPID
Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Děkujeme za kontakt
Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.
Požadavek nebyl odeslán
Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.
Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.