innogy Mobil - energie pro vaše volání

S taritem Nabito získáte volání od 1,30 Kč za minutu

Pořiďte si innogy ‍Mobil a ‍užijte si bezstarostné volání, posílání SMS, MMS a ‍mobilní internet v ‍Česku i ‍v ‍zahraničí

Důležité informace

  • Změna zákona o elektronických komunikacích

    Novela Zákona o ‍elektronických komunikacích vstoupila v ‍platnost 1. ‍4. ‍2020. Upravuje postup při ‍přenesení telefonního čísla od ‍jednoho poskytovatele služeb k jinému. K ‍tomuto datu také měníme Všeobecné podmínky innogy ‍Mobil a ‍obchodní podmínky přenesení čísla.

    Nově je možné změnit poskytovatele služeb i bez ‍nutnosti kontaktovat svého stávajícího. Už tedy nemusíte podávat výpověď, abyste získali ČVOP (Číslo výpovědi opouštěného poskytovatele).

    K ‍přenesení budete potřebovat jiný kód, a ‍to Ověřovací kód účastníka, tzv. ‍OKU. OKU je součástí vaší Účastnické smlouvy a ‍musíte ho mít po ‍celou dobu trvání smlouvy k ‍dispozici.

    Novela Zákona o ‍elektronických komunikacích mění také některé lhůty pro ‍přenesení čísla. Pokud si zažádáte o ‍přenos např. ‍v ‍pondělí, ve ‍čtvrtek již můžete být u ‍nového poskytovatele služeb.


    Zákazníci innogy ‍Mobil budou mít OKU uložený ve ‍webové samoobsluze innogy ‍Mobil v ‍sekci "Přenos ‍čísla".

    U nového poskytovatele podáte od ‍1. ‍4. ‍2020 žádost o ‍přenesení, ve které uvedete:
        • OKU
        • telefonní číslo, o ‍jehož přenesení žádáte

    OKU je citlivý údaj, a ‍proto ho nikomu nesdělujte, aby nedošlo k odcizení vašeho čísla.

  • Řešení sporu

    O ‍případných sporech mezi vámi a ‍operátorem rozhoduje soud, v ‍některých případech to může být i ‍Český telekomunikační úřad. Pokud jste spotřebitel, můžete navíc podle zákona č. ‍634/1992 Sb., o ‍ochraně spotřebitele, řešit spory ohledně své smlouvy i ‍mimosoudně.
    • Spor kvůli službám elektronických komunikací (tedy spory týkající se standardního volání, SMS zpráv atp.) řeší Český telekomunikační úřad www.ctu.cz
    • Případné spory kvůli finančním službám má na ‍starosti finanční arbitr www.finarbitr.cz
    • Všechny ostatní spory řeší Česká obchodní inspekce www.coi.cz
  • Kontakty pro innogy Mobil

    Chcete se nás na ‍něco zeptat? Nejste si jisti, jak správně postupovat?

    Využijte hlasové samoobsluhy na ‍telefonním čísle ‍3332 - v ‍rámci České republiky je automat zdarma.

    Za spojení s ‍operátorem (v ‍pracovní dny 8:00-19:00) zaplatíte jednorázově 20 ‍Kč za ‍hovor, tato částka bude automaticky odečtena z ‍vašeho kreditu).

  • Mapa pokrytí

    Perfektní pokrytí je samozřejmost

    innogy Mobil je virtuální operátor, nemá vlastní síť. Využívá pokročilou síť T-Mobile. Díky tomu se ‍nemusíte bát žádných problémů s ‍pokrytím. Všude, kde je k ‍dispozici síť T-Mobile, můžete používat i ‍svůj telefon se ‍SIM kartou innogy Mobil:

Rádi vám pomůžeme

Zavoláme vám ihned

Online

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Rádi vám pomůžeme

Jsme offline - zavoláme vám následující pracovní den

Offline

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám