Získejte balíček výhodných energií s ‍produktem Optimal
a ‍k ‍tomu asistenční služby na ‍3 ‍roky zdarma

  • Ušetříte na ‍energiích díky každoročnímu poklesu ceny

  • Problémy v ‍domácnosti vyřešíme 24/7

  • Opravu spotřebiče zaplatíme až ‍do ‍limitu 10 ‍000 ‍Kč

  • Opravíme až ‍10 ‍let staré spotřebiče

Variantu asistenčních služeb určíme podle výše spotřeby energií v ‍domácnosti při ‍sjednání smlouvy.
Podívejte se na ‍detailní podmínky služby.

Proč si u ‍nás sjednat elektřinu nebo ‍plyn Optimal?
Naše nejoblíbenější produkty vám nabízí mnoho výhod.

elektřina Optimal

  • jistota každoročního snížení ceny elektřiny
  • garance výhodné ceny téměř na ‍3 ‍roky
  • zelená elektřina - z ‍obnovitelných zdrojů

plyn Optimal

  • jistota každoročního snížení ceny plynu
  • nemusíte se obávat zdražování
  • již při ‍podpisu smlouvy vám řekneme ceny
    na ‍3 roky dopředu

Co vás ještě zajímá?

  • Jak služba funguje?

    Asistenční služby získáte zdarma při ‍sjednání produktu plyn Optimal nebo ‍elektřina Optimal, a ‍to na ‍36 ‍měsíců pro ‍plyn, resp. 30 ‍měsíců pro ‍elektřinu.

    Služba má 2 ‍varianty – Basic a ‍Premium. Konkrétní variantu vám při ‍sjednání určíme na ‍základě výše vaší spotřeby v ‍domácnosti.

    Jakmile se něco přihodí (porucha spotřebiče v ‍případě varianty Basic, porucha spotřebiče, havárie v ‍domácnosti nebo zabouchnuté dveře u ‍varianty Premium), stačí zavolat na ‍číslo 221 ‍586 ‍452 a ‍škodu nahlásit. Technik k ‍vám dorazí co ‍nejdříve a ‍vše vyřeší.

  • Pro koho je služba určena?

    Služba innogy Domácí asistence je ‍určena pro ‍nové zákazníky innogy, kteří uzavřou smlouvu na ‍elektřinu nebo plyn Optimal. Ti potom asistenční služby získají na ‍36 měsíců (plyn), resp. ‍30 ‍měsíců (elektřina) zdarma.

    Pokud již jste našim zákazníkem a ‍odebíráte od ‍nás jen jednu komoditu - tedy plyn nebo elektřinu - není nic snazšího, než si k ‍nám převést i ‍tu ‍druhou. Rádi vám pomůžeme se ‍změnou dodavatele a ‍vše vyřídíme za ‍vás. Pokud vám již dodáváme obě komodity, máme dobrou zprávu - již pro ‍letošní podzim připravujeme rozšíření služby a ‍domácí asistence budou v ‍nabídce pro ‍všechny.

    Stěhujete se? Přepište si své energie k ‍innogy (například online zde) a ‍rovněž získáte asistenční služby zdarma.

  • Mohu asistenční služby využívat, i když nejsem zákazníkem innogy?

    Asistenci si aktuálně můžete sjednat pouze k ‍nové smlouvě s ‍produktem Optimal na ‍odběr plynu nebo elektřiny.

  • Jaké spotřebiče a opravy služba zahrnuje?

    Služba má varianty Basic a ‍Premium – variantu vám přiřadíme na ‍základě vaší spotřeby plynu. Pokud odebíráte od ‍innogy jen elektřinu, získáte vždy variantu Basic. 
    Obě varianty služby se ‍vztahují na ‍opravy následujících spotřebičů: lednička, mraznička, sporák, trouba, digestoř, pračka, sušička, myčka a televize, za ‍níže uvedených podmínek.

    Varianta Basic

    • Vyřešíme poruchy spotřebičů s ‍limitem stáří 10 ‍let. Dopravu, práci a ‍drobný materiál i ‍náhradní díly až ‍do ‍výše 2 ‍500 ‍Kč. Limit plnění je ‍10 ‍000 ‍Kč.


    Varianta Premium

    • Vyřešíme poruchy spotřebičů s ‍limitem stáří 10 ‍let. Dopravu, práci a ‍drobný materiál i ‍náhradní díly až ‍do ‍výše 5 ‍000 ‍Kč. Limit plnění je ‍10 ‍000 ‍Kč. 
    • Zajistíme řemeslníka (elektrikář, instalatér, plynař, topenář, čistič odpadů) pro ‍havarijní situace. Limit plnění je ‍10 ‍000 ‍Kč.
    • Zajistíme zámečníka v ‍případě zabouchnutých dveří. Dopravu, práci a ‍drobný materiál, výměnu zámkové vložky do ‍limitu 1 ‍000 ‍Kč. Limit plnění je ‍5 ‍000 ‍Kč.

  • Kolikrát do roka mohu službu využít?

    Asistenci je možné využít dvakrát ‍ročně.

  • Které značky spotřebičů opravujete?

    Do ‍asistence spadají všechny značky, které se oficiálně prodávají v ‍České republice.

  • Opravy řeší přímo innogy?

    Asistenci zajišťuje asistenční společnost Europ Assistance, která se na ‍tuto službu specializuje. V ‍České republice působí více než ‍20 ‍let a je ‍jedním z ‍lídrů poskytování asistenčních služeb v ‍celé Evropě.

  • Jaké jsou konkrétní podmínky služby?

    Podrobnosti služby jsou popsány v ‍přiložených dokumentech. Všechny vaše případné další dotazy vám rádi zodpovíme. Pokud nám dáte své telefonní číslo, zavoláme vám a vysvětlíme vše potřebné.

    Předsmluvní informace

    Pojistné podmínky

    Pojistná smlouva

    Informační leták

 

Získejte výhodné ceny energií i ‍naše nové asistenční služby
na ‍3 ‍roky zdarma

Nový zákazník kat. Domácnost/Obyvatelstvo získá při ‍sjednání první nové smlouvy v ‍době od ‍16. ‍8. do ‍31. ‍12. ‍2021 na ‍produkt plyn Optimal nebo elektřina Optimal na ‍dobu 36 ‍(plyn), resp. 30 ‍měsíců (elektřina) 100% slevu z ‍měsíčního pojistného innogy Domácí asistence, které za ‍něj uhradí innogy. Pojistitelem je ‍Europ Assistance S.A., pojistné plnění poskytuje Europ Assistance s.r.o. Nejde o ‍nabídku na ‍uzavření smlouvy.

Rádi vám pomůžeme, smlouvu vyřídíme i online

Zavoláme vám ihned

Online

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Rádi vám pomůžeme, smlouvu vyřídíme i online

Jsme offline - zavoláme vám následující pracovní den

Offline

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám

Dobrý den, na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.